۵۰۰ دانش آموز بازرس نامحسوس استاندارد در خراسان رضوی ساماندهی شدند

مشهد-ایرنا- معاون امور شهرستانهای اداره کل استاندارد خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ دانش آموز در قالب طرح "سفیران استاندارد" جهت نظارت بر استاندارد محصولات تولیدی و مصرفی در محیط خانه، مدرسه و بازار همچون بازرسان نامحسوس این اداره کل در خراسان رضوی ساماندهی شده اند.

علی اکبر ولایتی دوشنبه در مراسم تقدیر از دانش آموزان در "طرح سفیر استاندارد" در شهرستان کاشمر در جنوب خراسان رضوی افزود: برای این دانش آموزان، کارت سفیران استاندارد صادر شده و آموزش های ارائه شده تا کدهای ۱۰ رقمی استاندارد زیر محصولات تولیدی را جهت راستی آزمایی به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند.

وی اظهار کرد: اداره کل استاندارد خراسان رضوی در راستای ترویج فعالیت سفیران استاندارد در قالب فعالیت های دانش آموزی خواستار تعامل بیشتر و انعقاد تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش و ادارات تابعه آن در سطح شهرستاهای خراسان رضوی است.

این مسئول بیان کرد: صدور ۵۰۰ فقره کارت سفیران استاندارد برای دانش آموزان مشهدی و سایر شهرستانها از جمله هشت شهرستانی که استاندارد در آنها نمایندگی دارد، صادر شده است.

به گزارش ایرنا، در مراسم قدردانی از سفیران استاندارد از آثار برگزیده شعر، نقاشی، خطاطی و کاردستی دانش آموزان کاشمری با موضوع رعایت موازین استاندارد تقدیر شد.

جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که ۱۱۵ هزار نفر در شهرهای کاشمر و "فرگ قلعه" و بقیه در ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha