۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85476056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه شهرسازی در اصفهان نیازمند تسریع صدور مجوزهاست

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۱
کد خبر: 85476056
توسعه شهرسازی در اصفهان نیازمند تسریع صدور مجوزهاست

اصفهان - ایرنا- مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: فرآیند پاسخگویی به استعلامات باید به حداقل زمان ممکن کاهش یابد تا طرح‌های مرتبط با شهرسازی در این کلانشهر به‌خوبی اجرا شود.

علی اصغری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاری سازی همه فرآیندهای شهرسازی در سامانه «خدمات‌رسان توسعه هوشمند شهری» (اصنو) یکی از اهداف اصلی مدیریت شهرسازی الکترونیک اصفهان در ماه های اخیر با هدف تسریع در استعلامات و صدور مجوزها بوده است تا شهروندان بتوانند از مزایای آن منتفع شوند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه ارائه خدمات، پاسخگویی به استعلام‌هاست که با توسعه سامانه مورد اشاره و با توجه به اهمیت ارتقاء سامانه یکپارچه شهرسازی و لزوم به‌روز رسانی و بهبود فرآیندهای جاری، این مدیریت به جد پیگیر انتقال کامل همه درخواست ها از سامانه «سرا ۸» به «اصنو» است.

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌همین منظور در فروردین سالجاری درخواست استعلامات دفترخانه و بانک را در سامانه اصنو، جاری و در منطقه هفت شهرداری به صورت آزمایشی (پایلوت) اجرا کردیم تا پس از نهایی شدن جزییات و برگزاری جلسه‌های آموزشی برای همکاران در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان به همه مناطق تسری یابد.

اصغری خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ درخواست استعلام دفترخانه و بانک تاکنون در سامانه اصنو در منطقه هفت شهرداری توسط شهروندان ثبت شده و در حال سیر مراحل پاسخگویی است.

به گزارش ایرنا، کلانشهر اصفهان دارای ۱۵ منطقه شهرداری و بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha