۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 815
کد خبر: 85476038
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سازمان ملل کشته شدن کارمند خود در پی حمله اسرائیل به خودرویی در غزه  را تایید کرد

نیویورک – ایرنا- آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل کشته شدن شدن کارمند این نهاد بین المللی در پی حمله اسرائیل به یک خودرو در نوار غزه را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از مقر سازمان ملل، فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل روز دوشنبه وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: دبیرکل سازمان ملل از مرگ یکی از کارکنان بخش ایمنی و امنیت سازمان ملل متحد و مجروح شدن یکی دیگر از کارکنان این بخش هنگام حمله به خودروی سازمان ملل متحد در طول سفر به بیمارستان اروپایی در رفح، عمیقاً متأسف است.

فرحان حق افزود: دبیر کل سازمان ملل همه حملات به کارکنان سازمان ملل را محکوم می کند و خواهان تحقیقات کامل در این زمینه است. وی به خانواده این کارمند کشته شده تسلیت می گوید.

معاون سخنگوی سازمان ملل اضافه کرد: با توجه به ادامه درگیری در غزه نه تنها برای غیرنظامیان، بلکه برای کارکنان سازمان های بشردوستانه، دبیر کل درخواست فوری خود را برای آتش بس فوری بشردوستانه و آزادی همه گروگان ها تکرار می کند.

به گزارش رسانه‌های اسرائیل، یک کارمند سازمان ملل در پی حمله اسرائیل به یک خودرو در نوار غزه جان خود را از دست داد.

به گفته منابع فلسطینی، نیروهای اسرائیلی به سمت خودرویی با علامت و پرچم سازمان ملل تیراندازی کردند.

در حمله اسرائیل به منطقه دیرالبلح در نوار غزه در روز اول آوریل گذشته، 7 نفر از کارکنان سازمان امدادرسانی آشپزخانه مرکزی جهانی نیز (WCK) جان خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha