۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۳
کد خبر: 85476021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دریای بابل به ماندگاری در لیگ امیدوار شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۳
کد خبر: 85476021
دریای بابل به ماندگاری در لیگ امیدوار شد

ساری - ایرنا - دریای کاسپین بابل در هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی سرنوشت ساز مقابل استقلال آبی پوشان ملاثانی با کسب ۲۷ امتیاز به جایگاه ۱۴ جدول تکیه زد و امیدها برای ماندگاری این تیم در لیگ آزادگان زنده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریای کاسپین بابل در حالی عصر امروز دوشنبه در زمین ورزشی سیمرغ به مصاف استقلال آبی پوشان ملاثانی رفت که به برد قطعی در این بازی نیاز مبرم داشت.

بازی سخت و نفس گیر ۲ تیم در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم نتیجه بازی به نفع دریای کاسپین بابل تغییر کرد.

دریایی ها که تا دقیقه پایانی بدون وقفه حمله می کردند توانستند دفاع تیم مقابل را تحت فشار قرار داده و در دقیقه ۸۹ بازیکن استقلال ملاثانی مرتکب پنالتی شد.

میلاد جهانی میدان دار بدون چون و چرای این روزهای دریای کاسپین بابل پنالتی را به گل تبدیل کرد و در وقت اضافه بازیکنان استلاق ملاثانی دوباره مرتکب خطای منجر به پنالتی شدند که میلاد جهانی در ثانیه های پایانی بازی گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

این پیروزی حیات بخش سبب شد چیدمان جدول کمی به نفع تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور تغییر کند و امیدهای هوادران بابلی برای ماندگاری این تیم در لیگ آزادگان زنده شود.

دریای کاسپین بابل با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه ۱۴ لیک دسته اول فوتبال کشور جای دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha