مدیران بهداشت و درمان به صورت سرزده از مراکز درمانی خوزستان بازدید کنند

اهواز- ایرنا- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: در حوزه بهداشت و درمان مسئولان ارشد استان و مدیران بهداشت و درمان باید برخی مواقع به صورت شبانه در برخی از بیمارستان های استان  حضور یابند و برخورد کارکنان با بیماران را از نزدیک مشاهده کنند.

به گزارش ایرنا، سید احمد پورفرجی روز دوشنبه در نشست با رسانه‌های استان در محل شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان در اهواز به بخشی از مسئولیت های این مجموعه اشاره کرد و گفت: این شورا دارای مسئولیت‌های متعددی است اما در چند مورد به صورت جدی ورود کرده که یکی از موارد اصلی مسئولیت این شورا، مطالبه‌گری از مسئولان استانی و کشوری در راستای رفع مشکلات و معضلات است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان افزود: برای مطالبه گری و رفع مشکلات استان نه سیاه نمایی خوب است و نه رضایتمندی از همه اقدامات بلکه مشکلات موجود استان باید به صورت تخصصی دنبال شود. چرا بعد از ۲۸ سال طرح رهبری در خوزستان اجرا نشده و باید این موضوع به صورت جدی و دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مطالبه گری شورای ائتلاف نه دستوری بلکه ارشادی است و بر اساس واقعیت‌های میدانی و رسالت خود مشکلات موجود جامعه را شناسایی، بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات، به متولیان امر ارائه می شود.

خدمات رسانی ویژه حق مسلم مردم خوزستان است

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به انتقادات از حوزه خدمات شهری و شهرداری اهواز گفت: اقدامات شهرداری اهواز هم موافقانی و هم منتقدانی دارد اما همواره منافع شهری و مردمی بر منافع شخصی ارجحیت دارد؛ در حال حاضر شخصیت حقوقی شهرداری مورد نظر است؛ استان ویژه خوزستان باید مدیران ارشدی داشته ، کارهای ویژه ای انجام دهد و تصمیمات ویژه ای نیز گرفته شود.

پورفرجی یادآور شد: خدمات رسانی ویژه حق مسلم مردم اهواز و استان است و به عنوان شورای ائتلاف انقلاب اسلامی از مسئولان استان خواستاریم تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

وی با اشاره به برخی جاده های پر خطر استان، گفت: جاده اهواز- خرمشهر و اهواز - ایذه باید دو بانده شده و جاده های پر حادثه نیز تعریض شوند؛ چرا در استان های دیگر در زمینه راه خوب عمل شده اما خوزستان با ظرفیت بالای تردد باید شاهد سوانح متعدد رانندگی در جاده های پرتردد باشیم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان حوزه ورزش استان را همراه با چالش هایی عنوان کرد و افزود: اکنون در فوتبال و لیگ برتر شرایط خوبی نداریم و تیم های خوزستان بسیار ضعیف عمل کرده اند و نیاز به تغییرات گسترده دارد.

وی ادامه داد: حوزه آموزش و پرورش استان نیاز به تقویت بیشتری دارد در حالی که موضوع پرورش یکی از موارد بسیار حساس در رشد نسل آینده است.

پورفرجی بیان کرد: باید توجه داشت که اگر در هر اداره و دستگاهی که برای آن فرد متخصص و متعهد منصوب نشود، بی شک آن مجموعه نمی تواند به خوبی عمل کند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: در حوزه بهداشت و درمان مسئولان ارشد استان و مدیران بهداشت و درمان باید برخی مواقع به صورت شبانه از بیمارستان های استان بازدید و برخورد های کارکنان با بیماران را از نزدیک مشاهده کنند.

وی ادامه داد: انتظار می رود مسئولان استان در حوزه های مختلف بازدیدهای خود را مستمر کرده و به مشکلات مردم به صورت جدی رسیدگی کنند و پشت گوش نیندازند.

پورفرجی تاکید کرد: شورای ائتلاف انقلابی اسلامی خوزستان با شخصیت حقیقی افراد کاری ندارد بلکه تمرکز ما روی شخصیت حقوقی دستگاه ها و مجموعه ها جهت رفع مشکلات استان است.

وی جهاد تبیین را اولویت کار شورای ائتلاف برشمرد و گفت: شورای ائتلاف استان براساس رسالت خود، تجمع‌های سیاسی را تشکیل داده و مسائل و مشکلات را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد.

ربیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: در زمینه جهاد تبیین باید تلاش بیشتری داشته و تولید محتوای رسانه‌ای و تبلیغاتی بیشتری داشته باشیم چرا که کشورهای غربی و دشمنان انقلاب در زمینه تولید محتوا با تمام قدرت وارد و ابزار شده‌اند.

وی بیان کرد: فضای مجازی یکی از ابزار مهمی است که جهان را در بر گرفته اما در کشور ما نسبت به فعالیت های مجازی دشمن ضعیف‌ کار شده و باید با تلاش و برنامه ریزی این حوزه را تقویت کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان یکی دیگر از رسالت‌های اصلی این مجموعه انقلابی را توصیه و تلاش برای حفظ و انسجام نیروهای ارزشی و انقلابی کشور برشمرد و گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همواره بر وحدت کلمه و اتحاد و همبستگی اقشار جامعه و مسئولان تاکید فراوان دارد.

وی تصریح کرد: بی‌شک تمامی موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی، با اتحاد، انسجام و وحدت کلمه نیروهای انقلابی و ارزشی به دست آمده که باید این همدلی و مشارکت جدی تر تداوم یابد.

پورفرجی گفت: سازماندهی و کادرسازی در دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مختلف، مشورت با منتخبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای اعتلای نظام اسلامی و کمک به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از دیگرمسئولیت‌های شورای ائتلاف است.

وی افزود: همواره نشست های مختلف تخصصی با نمایندگان استان برگزار می شود و هفته گذشته نیز در خصوص کشاورزی و بخصوص تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب، نشستی با منتخبان مردم خوزستان داشتیم و به صورت مستمر این مطالبه جدی را دنبال می‌کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha