۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴
کد خبر: 85475873
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۴۱۶ کیلوگرم "شیشه" در یزد کشف شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴
کد خبر: 85475873
۴۱۶ کیلوگرم "شیشه" در یزد کشف شد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام باند وارد کننده موادمخدر و کشف ۴۱۶ کیلوگرم "شیشه" و دستگیری پنج نفر در این زمینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس یزد، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد مشخص شد قاچاقچیان، مقادیری موادافیونی را از مرزهای شرقی کشور به یزد انتقال و قصد دارند پس از دپو و نگهداری، آن را به مرزهای غربی کشور منتقل کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با تلاش شبانه روزی و رصد دقیق جاده های استان یزد، اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۵ نفر از آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران انتظامی ۴۱۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع "شیشه" را کشف و ۲ دستگاه خودرو سواری مربوط به سوداگران مرگ را توقیف کردند.

این مسوول ارشد انتظامی با بیان اینکه سوداگران مرگ محموله شیشه را از مرزهای شرقی کشور تهیه و یزد را به عنوان استانی برای عبور انتخاب کرده اند خاطرنشان کرد: ماموران پلیس استان یزد در مبارزه با موادمخدر بسیار خوب عمل کرده اند به نحوی که در سال گذشته نیز ۵۴ باند اصلی تهیه و توزیع موادافیونی را متلاشی کرده اند.

سردار بهدانی فرد برخورد با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر را از دیگر رویکردهای پلیس برشمرد و گفت: برخورد با خرده فروشان و معتادان ولگرد مورد مطالبه مردم است که در سال جاری اقدامات پلیس یزد در این خصوص شدت گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha