۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85475853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار یزدی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شرکت می‌کنند

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: پنج هزار یزدی امسال در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، "علی اکبر عزیزی " روز دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال حضرت خمینی (ره) در یزد افزود: پس از کرونا در ۲ سال گذشته اعزام مردم و عاشقان حضرت امام خمینی (ره) از سرگیری شده که امسال در سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) این تعداد به حرم مطهر روح الله اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم و برنامه ریزی‌ها از قبیل بحث‌های حمل و نقل، بهداشتی و درمانی، ترافیکی برای حضور مردم شریف و انقلابی دارالعباده در روز ۱۴ خرداد ماه امسال و استفاده از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام روح الله صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به تشکیل کمیته اعزام با مسئولیت سپاه الغدیر برای ثبت نام افراد برای اعزام به حرم مطهر امام (ره) افزود: افرادی که تمایل به شرکت در مراسم سالگرد حضرت امام (ره) در حرم مطهر دارند باید با مراجعه به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین در این نشست مقرر شد برنامه سالگرد سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درمرکز استان و تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌ها به صورت گسترده و باحضور پرشور عاشقان امام (ره) برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha