ضرورت پدافند غیرعامل در طرح‌های توسعه صنعتی غرب بندرعباس

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه توسعه صنعتی استان به‌ویژه در غرب بندرعباس با جدیت در حال پیگیری است، گفت: چندین پروژه تولیدی و صنعتی در حوزه‌های مهم نفت، انرژی و صنعت به‌ویژه در حوزه فولاد در حال اجرا است که ضرورت بازنگری و طراحی مجدد مسائل پدافندی را دوچندان کرده است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز دوشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های پدافندی در استان افزود: طرح‌های پدافندی با هدف صیانت بهتر و جامع‌تر از زنجیره خدمت به مردم و ظرفیت‌های غنی موجود در استان درحال اجرا هستند.

وی بیان کرد: پیشنهاد ما یکپارچه سازی طرح‌های جامع و ویژه پدافند غیرعامل در محدوده غرب بندرعباس به منظور حراست بهتر از این سرمایه‌های ملی است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین با برشمردن برخی چالش‌های حیاتی استان و با اشاره به جایگاه خاص هرمزگان در کشور، نگاه ویژه پدافندی به استان را ضروری دانست.

در این نشست روسای کارگروه‌های مختلف شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان از جمله انرژی، بهداشت، کشاورزی و فناوری اطلاعات نیز به ارائه گزارش از عملکرد دستگاه‌های خود پرداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha