۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷
کد خبر: 85475701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین برای ساخت ساختمان جدید دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز  دست بکار شدند
آرشیوی

شیراز -ایرنا - همزمان با دهه کرامت، عملیات  اجرایی احداث ساختمان جدید دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز توسط افراد نیک اندیش آغاز شد.

به‌گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه شیراز روز دوشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی این ساختمان ضمن قدردانی از خیّرین ساخت این پروژه گفت: دانشکده‌ مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز افزون بر۶۰ سال سابقه علمی دارد و هم اینک در چهار گروه مهندسی مکانیک جامدات، مهندسی حرارت و سیالات، مهندسی انرژی هوافضا و مهندسی هسته‌ای فعال است.

محمد مؤذنی ادامه داد:‌ دانشگاه شیراز از نظر مساحت و ساختمان‌ها به صورت پراکنده است که این پراکندگی موجب دشواری نگهداری و نگهبانی اماکن مختلف دانشگاه شده و هزینه‌های بسیاری را به دانشگاه تحمیل کرده است.

او افزود:‌ همچنین پراکنده بودن ساختمان ها موجب افزایش تعداد کارکنان و ایجاد بزرگ‌ترین ناوگان حمل و نقل در میان دانشگاه‌های کشور شده و همکاری بین بخش‌های مختلف دانشگاه را با کندی و دشواری روبه‌رو کرده است.

رئیس دانشگاه شیراز، احداث ساختمان جدید دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه را یکی از گام‌های طرح تجمیع اماکن دانشگاه معرفی کرد و گفت: امیدواریم با همت والای نیک‌اندیشان، این پروژه، هرچه زودتر به بهره برداری برسد و شاهد تحقق طرح تجمیع دانشگاه شیراز باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha