۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85475682
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزون بر هزار کیلوگرم گوشت مرغ خارج از شبکه در اسفراین کشف شد 

بجنورد-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی گفت: افزون بر یکهزار کیلوگرم گوشت مرغ خارج از شبکه در اسفراین کشف و متخلف آن یک میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، کامران ملکی صادقی روز دوشنبه اظهار کرد: پرونده تخلف متصدی واحد مرغ فروشی برای عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ گرم به ارزش ۴۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد ریال محکوم کرد.

ملکی صادقی یادآور شد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

جریمه ۶۴۰ میلیون ریالی طلا فروش

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با اشاره به جریمه طلافروش متقلب در شیروان گفت: پرونده تقلب این طلافروشی برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شیروان ارجاع شد و شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را به پرداخت ۶۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ملکی صادقی افزود: در بازرسی سر زده سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شد که این واحد صنفی در ساخت زیورآلات طلا برای مشتریان مرتکب تقلب شده است.

۳۶ هزار واحد صنفی زیر نظر حدود ۱۴۰ اتحادیه در استان یک میلیون نفری خراسان شمالی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha