طرح آرامش در اردبیل احساس امنیت فردی و اجتماعی را ارتقا داد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای مرحله جدید طرح "آرامش در شهر" خبر داد و گفت: ارمغان اجرای این طرح در شهرهای استان، افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی و تضمین شور و نشاط در جامعه است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل، سردار جواد تقوی روز دوشنبه با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است، از اجرای مرحله جدیدی از طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: این طرح جامعه را برای مجرمان ناامن می‌کند.

وی افزود: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از رویکردهای این طرح است که به مدت ۴۸ ساعت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اردبیل اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین گفت: دستگیری ۲۷۰ معتاد متجاهر و معتاد و ۳۵ خرده فروش مواد مخدر، کشف ۲۹ کیلو و ۳۶ گرم انواع مواد مخدر و ۲ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.

سردار تقوی با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۳۰ و ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha