۲ هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه کرمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند

کرمان - ایرنا -اداره کل فرودگاه های کرمان ضمن اشاره به اینکه نخستین گروه زائران کرمانی شامل ۲ کاروان از شهرهای کرمان و شهربابک به مدینه منوره مشرف شدند اعلام کرد: امسال ۲ هزار و ۸۶۰ زائر خانه خدا با ۲۰ کاروان از فرودگاه بین‌المللی مرکز این استان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

به گزارش ایرنا، در خبر روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل فرودگاه های کرمان آمده است: زائران کرمانی امسال با ۱۱ پرواز از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت از فرودگاه بین المللی کرمان به سمت سرزمین وحی پرواز خواهند کرد.

براساس این خبر، همچنین سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه های کشور نیز که در جمع اعضای نخستین کاروان اعزامی حجاج تمتع استان کرمان سخن می گفت، تاکید کرده تمامی فرودگاه ها و کارگزاران فرودگاه برای تکریم هرچه بیشتر حجاج تلاش می کنند.

حسین آجیلیان با اشاره به نقش مهم فرودگاه های مجری عملیات حج کشور ضمن بازدید از روند اعزام حجاج در پایانه بین المللی فرودگاه کرمان اظهارداشت: بنا به هماهنگی های انجام شده فرودگاه های مجری عملیات حج ضمن آمادگی های هوانوردی و فرودگاهی برای تکریم هر چه بیشتر زائران حریم الهی و نبوی (ص) نیز مهیا هستند.

وی همچنین با تنی چند از زائران کرمانی و شهربابکی حاضر در پایانه حجاج فرودگاه بین المللی کرمان گفت و گو کرد و جویای نظر و پیشنهادهای این افراد از خدمات ارائه شده بود.

در ادامه علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه های استان کرمان تاکید کرد: تمام عوامل، عناصر و امور ضروری برای تکریم هر چه بیشتر حجاج استان در فرودگاه بین المللی کرمان تدارک دیده شده است.

براساس این گزارش، مسئولان مختلف فرودگاه و حج و زیارت با اهدای شاخه های گل ساعت سه بامداد امرئز زائران استان را همراهی و بدرقه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha