۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85475334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفره‌خانه‌های"ونایی" بروجرد حریم جاده و رودخانه را رعایت کنند

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: سفره خانه های منطقه گردشگری ونایی بروجرد به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا ضمن عقب نشینی حریم جاده و آب را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز دوشنبه پس از بازدید از وضعیت سفره خانه های منطقه گردشگری ونایی در جلسه رسیدگی به مشکلات این واحدهای صنفی بیان کرد: قانون و مقررات احداث بنا در حریم راه ، آب و منابع طبیعی و لزوم رعایت قانون توسط مالکان سفره خانه ها، باید رعایت شود.

وی بیان کرد: طی تعیین مهلت ۱۰ روزه ، تمام سفره خانه های مستقر در منطقه ونایی نسبت به عقب نشینی و رعایت حریم قانونی راه و آب اعلام شده اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: در غیر این صورت طبق مقررات و بر حسب قانون تجاوز به حرائم راه و آب، عملیات قلع و قمع و پاکسازی منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مرادی ادامه داد: جلسه رسیدگی به وضعیت سفره خانه های منطقه گردشگری ونایی بروجرد با حضور معاون عمرانی، بخشدار اشترینان، نماینده دادستان و روسای ادارات جهاد کشاورزی، راهداری، منابع طبیعی، امور آب شهرستان و صاحبان سفره خانه های ونایی در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد.

منطقه گردشگری ونایی در ۱۲ کیلومتری شمال غربی بروجرد واقع شده و که اکنون به شهر تبدیل شده است که در بسیاری از فصول سال به خصوص بهار و تابستان گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند، در سال های اخیر ساماندهی سفره خانه های سنتی ونایی بروجرد همواره مورد بررسی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha