۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85475325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور جوانان در مساجد و امامزادگان از بزه اجتماعی می‌کاهد

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری بالای مساجد بر عموم مردم، گفت:حضور جوانان در مساجد و امامزادگان از بزه اجتماعی می‌کاهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ حجت الاسلام علی فرجی برحق روز دوشنبه در دیدار با اصغر حاج علی اکبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد زنجان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت بخش فرهنگ،‌ افزود: کار موازی در امور فرهنگی اشکالی ندارد، از این‌رو هر اندازه در حوزه فرهنگ کار شود، آثار آن در جامعه ماندگارتر خواهد بود.

وی یادآور شد:‌ هفته قوه قضائیه (‌اول تا هفتم تیرماه) را در پیش داریم که از این فرصت نیز برای ارائه مشاوره رایگان حقوقی به مردم استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام فرجی برحق اظهار داشت: باید از ظرفیت مساجد محلات برای رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم استفاده شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد:‌ بهتر است برنامه های فرهنگی به مساجد و امامزادگان سوق داده شود تا ضمن تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی کشور، عموم مردم بتوانند از این برنامه ها بهره مند شوند.

حجت الاسلام فرجی برحق تصریح کرد: تاثیر مسجد بر روی جوانان را منکر نیستیم، از این رو ترویج برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد و امامزادگان باید در دستور کار متولیان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha