۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85475276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعت کار نانوایی‌های دهلران تغییر کرد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85475276
ساعت کار نانوایی‌های دهلران تغییر کرد

ایلام- ایرنا - معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران از تغییر ساعات کار نانوایی‌های این شهرستان در سه شیفت در فصل تابستان و بر اثر گرمای هوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجید نادری" روز دوشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دهلران، با اشاره نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش دما هوا بر ضرورت تغییر ساعت کار نانوایی‌های این شهرستان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: از این پس ساعت کار نانوایی‌ها در نوبت صبح از ساعت پنج تا هفت صبح و در نوبت ظهر از ساعت ۹ تا ۱۲ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران افزود: با توجه به فصل گرما این تصمیم در راستای تسریع در خدمت به مردم انجام شده است.

نادری گفت: نان همواره بر روی سفره مردم است و باید همه ما تلاش کنیم نانی که روی سفره مردم قرار می‌گیرد نانی با کیفیت باشد و نباید اجازه بدهیم نانوایی‌های متخلف نان بی‌کیفیت به مردم عرضه کنند.

وی از کارگروه آرد و نان شهرستان خواست با نظارت‌های مستمر بر نانوایی‌ها، با نانوایی‌های متخلف با کسر سهمیه آرد به صورت جدی و قاطع برخورد شود و در صورت نیاز از فعالیت نانوایی‌های متخلف جلوگیری کنند.

ساعت کار نانوایی‌های دهلران تغییر کرد

نادری از بخشداران خواست جلسات کارگروه آرد و نان را برگزار و نظارت لازم انجام را دهند.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران تصریح کرد: جهاد کشاورزی به عنوان دبیرخانه کارگروه آرد و نان موضوعات مرتبط با این حوزه را باید پیگیری کند.

نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دهلران به ریاست معاون برنامه ریزی فرماندار و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

دهلران در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان ایلام قرار دارد.

گرمای تابستان در این شهرستان به بیش از ۴۵ درجه می رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha