۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85475139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در البرز: ارتقای کیفی کالای ایرانی با جلب اعتماد خریداران همراه است

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره جایگاه حساس سازمان ملی استاندارد در صیانت از کیفیت داخلی گفت: ارتقای کیفی کالاها و محصولات ایرانی با جلب اعتماد خریداران داخلی و خارجی همراه است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار مسوولان اداره کل استاندارد البرز افزود: موضوع استاندارد بسیار حائز اهمیت بوده زیرا عدم تحقق آن سلامت و جان انسان ها را به خطر می اندازد.

وی ادامه داد: علامت استاندارد نشان اعتماد برای مردم بوده و هر فردی این علامت را روی محصولات تولیدی مشاهده کرد باید احساس آرامش نماید.

آیت الله حسینی همدانی ، ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد را مسرت بخش توصیف کرد و گفت : باید از این جایگاه به خوبی صیانت کرد.

نماینده ولی فقیه در البرز: ارتقای کیفی کالای ایرانی با جلب اعتماد خریداران همراه است

وی با اشاره به اقدام نظارتی اداره کل استاندارد البرز در ایمن سازی پیست بین المللی دیزین کرج افزود: بنده با جدیت این موضوع را پیگیری کردم چرا که استانداردسازی تجهیزات پیست دیزین بسیار با اهمیت است .

امام جمعه کرج افزود: امروز باید با ظرفیت سازی مناسب فرهنگی، رشد اقتصادی را در سطح ملی و استانی فراهم نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد در مقابل افراد سودجو به هیچ وجه از الزامات و قوانین چشم پوشی نکند و قاطعانه جلوی این افراد ایستادگی نماید زیرا استاندارد چشم بینای سلامت جامعه است.

استاندارد پای سلامت جامعه

مدیرکل استاندارد البرز در این دیدار گفت : اجازه نخواهیم داد تا امنیت و سلامت مردم به مخاطره بیافتد.

محمد آئینی با بیان این که بخش زیادی از کالاهای تجاری معروف کشور در استان البرز تولید می شود، اظهار کرد: با پیگیری مسوولان سازمان ملی استاندارد در دولت مردمی، رتبه جهانی سازمان ملی استاندارد ایران در دنیا از ۲۶ به ۲۰ ارتقا یافته و به تازگی نیز در بحث همترازی، امضای سازمان ملی استاندارد ایران جهانی شده که از نتایج ملموس آن رشد صادرات کشور، صرفه جویی ارزی و سهولت صادرات محصولات واحدهای تولیدی کشور خواهد بود.

عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد ادامه افزود: در راستای حفظ حقوق شهروندان، با جدیت پیگیر استانداردسازی آسانسورهای مسکن مهر بوده و برای اطمینان از امنیت روانی و سلامت کودکان و شهروندان، تجهیزات تفریحی غیر استاندارد شهربازی ها و زمین های بازی استان را شناسایی کرده و ضمن معرفی متخلفان به مراجع قضایی، به مالکان این تجهیزات اخطار جمع آوری داده شده است.

آئینی گفت : به رغم هجمه بعضی افراد مغرض درخصوص استاندارد سازی پیست بین المللی دیزین استان البرز ، به هیچ وجه در بحث نظارتی کوتاه نیامدیم و با شفافیت کامل اجازه ندادیم تا امنیت و سلامت مردم به مخاطره بیافتد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha