ذات انقلاب اسلامی قدرتمندترین آفند در برابر تهاجم رسانه ای دشمن است

سنندج- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بززگترین و قدرتمندترین آفند ما در مقابل مکاتب دوران معاصر، نفس جمهوری اسلامی و انقلاب است چون متن و محتوای آن مفاهیم دینی، عزت و هویت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام طه توکلی روز دوشنبه در مراسمی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سنندج اظهار کرد: دشمن به غیر از نابودی فرهنگ اصیل ناب ایران اسلامی، به هیج چیزی راضی نیست و رسانه‌های ما باید در مقابل توطئه دشمنان، حرکت و تولید محتوا کنیم.

وی بر لزوم توجه به جهاد تببین توسط رسانه‌ها برای تنویر افکاری عمومی تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها واقعیت‌ها و اقتدار کشورمان را بیان و آن را سرآغاز تحولات و حرکات بعدی قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه رصد اتفاقات و عملیات رسانه‌ای دشمن کافی نیست، ادامه داد: رسانه‌ها در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن، پویا بوده و آفندی برخورد کنند.

حجت‌الاسلام توکلی بر لزوم انجام هر نوع ماموریت و عملیات آفندی بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب تاکید کرد و گفت: اگر فضای حاکم رسانه ای دنیا و ابرقدرت های تبلیغاتی، اجازه بدهند، ملت ها و بشریت از مبانی نجات بخش اسلام و انقلاب و منطومه فکری امامین انقلاب تبعیت می کنند.

وی به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای مختلف در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و آن را ناشی از اطلاع رسانی و تلاش رسانه‌های مدافع حقوق بشر دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: به اعتبار حوزه اطلاع رسانی و تلاش رسانه‌ای، امروز رویکرد ملت‌ها مسیر جدیدی را در پیش گرفته و صدای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا همه جا پیچیده است.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره شهادت چندین خبرنگار در غزه توسط رژیم صهیونیستی، ادامه داد: همه تلاش دشمن این است قدرت تفکر را از مردم و ملت ها بگیرد، بنابراین وظیفه رسانه هاست که رو در رو با عملیات رسانه ای دشمنان مقابله کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان هم که میزبان این همایش بود گفت: نیمه دوم سال گذشته دفتر خبرگزاری بسیج راه اندازی شد و اکنون ۱۲ دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان های استان داریم.

خالدیان با بیان اینکه این خبرگزاری‌ در استان بیش از پنج هزار عضو دارد، یادآور شد: سال گذشته دارالقرآن سپاه بیت‌المقدس کردستان افتتاح شد.

۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha