۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85475096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت سه باب مدرسه در شهر بهارستان آغاز شد 

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۶
کد خبر: 85475096
ساخت سه باب مدرسه در شهر بهارستان آغاز شد 

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: عملیات احداث سه باب مدرسه در محله‌های «بهاران» و «امامت» این شهر در جنوب شرقی اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، حمیدرضا رحیمی روز دوشنبه افزود: با آغاز مراحل ساخت این مدرسه‌ها، تعداد مدارس در دست احداث توسط شرکت عمران بهارستان به پنج مدرسه رسید که امیدواریم تا سال آینده مورد استفاده دانش آموزان بهارستانی قرار گیرد.

وی ادامه داد: این سه پروژه شامل احداث مدرسه ۱۲ کلاسه دوره اول متوسطه با مساحت ۲ هزار مترمربع و زیر بنای یکهزار و ۵۰۰ متر مربع، مدرسه ۱۲ کلاسه دوره دوم متوسطه با مساحت ۲ هزار متر مربع و زیر بنای یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و مدرسه ۱۲ کلاسه محله بهاران با زیربنای یکهزار و ۴۵۰ مترمربع است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان خاطرنشان کرد: ۲ پروژه احداث مدرسه کودکان استثنایی با زیربنای ۶۵۰ متر مربع و احداث مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه با زیربنای یکهزار و ۹۵۰ مترمربع نیز از سال گذشته آغاز شده است و امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، بهارستان یکی از شهرهای جدید و برنامه‌ریزی ‌شده اقماری در استان اصفهان است.

این شهر با بیش از یکصد هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی کلانشهر اصفهان در ابتدای مسیر جادهٔ اصفهان - شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha