جهش تولید از مهمترین اهداف شرکت برق اهواز برای گذر از تابستان ۱۴۰۳ است

اهواز- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: جهش تولید از مهمترین اهداف این شرکت در همسو کردن مشترکین و تراز میان تولید برق و مصرف در گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ با مشارکت مردم اهواز است.

به گزارش ایرنا، محمدفراتی دوشنبه در نشست هم اندیشی گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ که در این شرکت برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه مهم واحد فروش و خدمات مشترکین در گذر از پیک تابستان اظهار کرد: اهمیت برنامه‌های وزرات نیرو بر هیچکس پوشیده نیست و در حال حاضر مدل اقتصادی تغییر کرده و واحدهای خدمات مشترکین از اهمیت بسیار مهمی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه مدل اقتصادی تغییر کرده و بازار بورس انرژی راه افتاده که مستقیما قرار است با درآمدهای شرکت در ارتباط باشد ادامه داد: شاخص‌هایی مثل وصول مطالبات، تلفات انرژی، خاموشی و سایر مولفه‌های دیگر کاملا بر درآمدهای شرکت های توزیع تاثیر گذار هستند.

فراتی افزود: استفاده بی‌رویه از برق های غیر مجاز در کلانشهر اهواز چالشی است که باید باتوجه به افزایش گرما و مصرف با آن مقابله کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه نقش نیروهای این شرکت در جهت درآمدزایی بسیار کلیدی است گفت: این شرکت می‌تواند بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳ گردش مالی داشته باشد که عدد بسیار بزرگ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha