۱۳ زندانی ایلامی با ارفاقات قانونی آزاد شدند

ایلام - ایرنا- ۱۳ زندانی استان ایلام در مراسمی با کمک ستاد دیه، خیرین و اعطای ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضایی این استان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت از زندان آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری استان ایلام روز دوشنبه در این مراسم، با قدردانی از حمایت مستمر خیرین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، اظهار کرد: قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) همواره بر انفاق، انجام کار نیک و انتخاب مسیر درست زندگی تاکید کرده اند.

" عمران علی محمدی" با گرامیداشت ایام دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)، تصریح کرد: درخواست های زندانیان برای بهره‌مندی از ارفاقات قانونی بررسی و زمینه آزادی پنج زندانی فراهم شد.

مدیرکل زندان های استان ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: مراسم آزادی زندانیان به مناسبت دهه کرامت و با کمک خیرین و مراجع قضایی برگزار شده است.

آزادی ۱۳ زندانی ایلامی با ارفاقات قانونی در دهه کرامت

"جمشید اسکندری" یادآور شد: هشت زندانی جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه و پنج زندانی با اعطای تسهیلات قضایی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۹ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

مراسم آزادی زندانیان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولان و خیرین در زندان مرکزی برگزار شد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران و خانم "صمدی" از خیرین استانی در آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد نیز سهیم شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha