مرکز جامع اختلالات پردیس بااعتبار ۳ هزار میلیون ریالی به کلینیک درمانی تبدیل می شود

پردیس- ایرنا- رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: با تخصیص اعتبار۳۰۰ میلیون تومان مرکز جامع اختلالات پردیس توسعه یافته و به مرکز جامع درمانی اختلالات یادگیری شرق استان تهران تبدیل می شود.

به گزارش ایرنا ، محمد جواد لنکرانی دوشنبه به خبرنگاران گفت:دانش آموزان ابتدایی در این مرکز با آزمونهای تخصصی ،سنجش می شوند و در صورت وجود مشکلاتی نظیر بینایی، دیرآموزی ومغزی این دوره درمانی را می گذرانند و توسط معلمان متخصص در حوزه بازآموزی، آموزش می بینند.

رئیس آموزش و پرروش شهرستان پردیس گفت:مشکلات کودکان با کتابها و دیدن آموزشهای خاص توسط کارشناسان آموزشی مرتفع می شود و برای تبدیل شدن مرکز جامع اختلالات یادگیری به کیلینک برنامه ریزی کردیم.
لنکرانی با اشاره به ضرورت امید بخشی با اعلام کارهای انجام شده، بیان کرد: بنا بر منویات رهبری با اعلام امور انجام شده مردم را امیدوار کنیم.

وی توضیح داد:ساخت سالن ورزشی چند منظوره ورزشی با ۸۵۰ متر مربع مساحت و یک هزار و ۵۰ متر مربع زیر بنا، ساخت انباری برای محافظت از اموال اداره، هنرستان دخترانه در حال ساخت در فاز۸مسکن مهر پردیس بخشی از اقدامات انجام شده در طی یکسال گذشته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس با بیان اینکه امسال با برگزاری آزمونهای مهم در پردیس جهاد ملی داریم بیان کرد: برگزاری آزمون در سه پایه نهایی و دو درس کشوری بسیار مهم هستند و از تمام ظرفیت شهرستان برای برگزاری امتحانات استفاده خواهد شد.

لنکرانی افزود:آزمون استخدامی ابتدایی را با حضور ۳۰۰ داوطلب را قبل از عید برگزار کردیم و آزمون استخدامی متوسطه با پشتیبانی های انجام شده، روز جمعه ۲۸ اردیبهشت در مدرسه فارابی و دانشگاه آزاد اسلامی پردیس با حضور ۹۰۰ داوطلب برگزار می شود.

تمام مدارس سطح شهرستان تجهیز شدند
وی با بیان اینکه تمامی مدارس در سطح شهر تجهیز شدند، توضیح داد: در هیچ یک از مدارس کمبود تجهیزات آموزشی نداریم و تمامی نقائص برطرف شدند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس ادامه داد: برپایی محافل قرآنی بخش دیگری از اقدامات انجام شده است با توجه با اینکه برنامه ریزی شده تا در سال تحصیلی جدید شعار هر مدرسه یک قرار گاه تربییتی، هر کلاس به عنوان موقعیت تربیتی و هر معلم هم یک معلم تربیتی است است را اجرایی می کنیم.

لنکرانی با اشاره به پیوست های آموزشی تعیین شده در مدارس توضیح داد: پیوست های درآمد حلال، نماز اول وقت را در مدارس اجرایی خواهیم کر با توجه به اینکه نماز ستون دین ما است و باید هر مسلمانی این مهم را ترویج کند.

وی افزود: تامین و بهبود پوشش نمازخانه مدارس، رسیدگی به سرویسهای بهداشتی، تامین وضوخانه در طرح مهر و برای شکل گیری قرار گاه تربیتی اجرایی می شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: معلمان ما طرح اتقان برای آموزش قرآن گذراندند ومرکز دارالقرآن را برای سال بعد فعال تر خواهیم کرد.

لنکرانی با تاکید بر افزایش کیفیت آموزشی توضیح داد:آزمون کیفیت آموزش در مدارس دولتی و غیر دولتی برگزار شد و در حال رصد وبررسی وضعیت آموزش در مدارس هستیم.

وی با بیان اینکه وضعیت مدارس در بومهن مناسب نیست، توضیح داد:تراکم بالای دانش آموزان، سرانه ورزشی پایین بخشی از مشکلات مدارس شهر بومهن هستند که با کمک خیران رفع و حل می شوند.

شهرستان پردیس باجمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha