۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85474063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم ملی تکواندو نوجوانان در یزد اردو می‌زند

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85474063
تیم ملی تکواندو نوجوانان در یزد اردو می‌زند

یزد- ایرنا- دبیر کل فدراسیون تکواندو از برپایی اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان در استان یزد در مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش یکشنبه هیئت تکواندو استان یزد، اصغر رحیمی، در دیدار با رییس هیات تکواندوی این استان با تشکر از اقدامات ارزنده مسوولان تکواندو استان یزد خاطرنشان کرد: استان یزد از پتانسیل های لازم برای دست یابی به سکوهای قهرمانی در تکواندو برخوردار است.

دبیر کل فدراسیون تکواندو ارتقای سطح علمی و تجربی مربیان تکواندو را بسیار مهم برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای حضور مربیان یزد در کنار تمرینات تیم ملی در راستای کسب تجربه، انجام خواهد شد.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات قهرمانی در کره جنوبی و با عنایت به درخواست رئیس هیئت تکواندو استان یزد در مردادماه اردوی یک هفته ای تیم ملی نوجوانان تکواندو در یزد برگزار خواهد شد.

وی یکی دیگر از اهداف فدراسیون تکواندو را ارتقای دانش مربیان و داوران در استان ها برشمرد و افزود: برای برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری در یزد، اساتید درجه یک و بین المللی را اعزام خواهیم کرد.

در ابتدای این دیدار وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات هیئت، پرداخت و گفت: دست یابی به جایگاه واقعی تکواندو و همچنین گسترش رشته قهرمانی تکواندو در استان یزد از اهداف مهم و پیش رو است.

وی یادآور شد: از همکاری خوب و حمایت همه جانبه مسولان فدراسیون تکواندو از هیئت تکواندو استان یزد قدردانی می‌کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha