۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۵۹
کد خبر: 85473940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ دسته اول فوتبال کشور | پرواز سیمرغ برای صعود دریا

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۵۹
کد خبر: 85473940
لیگ دسته اول فوتبال کشور | پرواز سیمرغ برای صعود دریا

ساری - ایرنا - تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور برای رهایی از جایگاه ۱۶ جدول در اندیشه پیروزی در مقابل استقلال آبی پوشان ملاثانی و پرواز به جایگاه مناسب تر در جدول لیگ آزادگان در ورزشگاه سیمرغ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریای کاسپین بابل در حالی در هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان استقلال آبی پوشان ملاثانی است که به جزء برد به هیچ نتیجه ی دیگر نمی اندیشد، چراکه کسب هر نتیجه دیگر به غیر از برد امیدها برای ماندگاری این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور را نا امید می کند.

دریای کاسپین بابل در چهار هفته پیش رو، در خارج از خانه باید با تیم های، شهر راز شیراز و چادرملو اردکان بازی کند و ۲ بازی خانگی این تیم هم در مقابل استقلال ملاثانی و پارس جنوبی جم خواهد بود.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور اگر در ۲ بازی هفته های گذشته خود در ثانیه های پایانی کمی خوش شانس بود چیدمان جدول لیگ آزادگان به مراتب بهتر از شرایط کنونی بود که این تیم در جایگاه ۱۶ جدول قرار دارد.

طرفداران تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور از بازی خوب این تیم در هفته های اخیر رضایت دارند، اما بر این باورند دریای کاسپین بابل بعد از گلزنی نباید به صورت کامل در لاک دفاعی فرو رود که این رویه سبب دریافت گل در ثانیه های پایانی بازی خواهد شد.

صاحبنظران فوتبال چهار بازی باقی مانده دریای بابل را حکم فینال برای این تیم می دانند که تمام این بازی ها برای نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور اهمیت دارد و باید برای کسب برد به میدان برود.

لیگ دسته اول فوتبال کشور | هم پرواز با سیمرغ برای صعود دریا

نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل جاری چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت دوباره سید داود سیدعباسی را به عنوان سکان دار تیم معرفی کرد که سیدعباسی و شاگردانش توانستند امید ماندگاری در لیگ را برای هواداران زنده نگه دارند.

هواداران بابلی برای بازی امروز مقابل استقلال آبی پوشان ملاثانی همانند بازی های هفته گذشته با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از همه فوتبال دوستان در مازندران خواستند که عصر امروز با حضور گسترده خود ورزشگاه فوتبال سیمرغ را در تصرف خود در آورند و برای کسب پیروزی دریای بابل یکپارچه بازیکنان را تشویق کنند.

از طرف دیگر با استفاده از ظرفیت خیرین و مردم برای انتقال علاقمندان فوتبال به ورزشگاه سیمرغ اتوبوس های تدارک دیده شد که رایگان هواداران را به ورزشگاه سیمرغ برساند.

برخی دیگر از هواداران فوتبال که خودروی شخصی دارند تعدادی از هواداران را تا ورزشگاه سیمرغ همراهی می کنندتا همه بابلی ها یک صدا برای پیروزی تیم محبوب خوددر ورزشگاه سیمرغ گرد هم آیند.

بازی تهاجمی

کارشناس فوتبال بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در چند بازی اخیر بعد از گلزنی به لاک دفاعی فرو می رود که این رویه در بازی امروزنباید تکرار شود.

قاسم اردشیری اظهار داشت: نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور به لحاظ تکنیک و تاکتیک تیمی در اوج قرار دارد و بازی امروز را باید پیروز میدان باشد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: اگر دریای بابل در بازی امروز نمی خواهد همانند چند بازی گذشته در ثانیه های پایانی گل بخورد و ۳ امتیاز سرنوشت ساز را به دست آورد باید تهاجمی بازی کند.

لیگ دسته اول فوتبال کشور | هم پرواز با سیمرغ برای صعود دریا

اردشیری با بیان این مطلب که ضرورتی ندارد تیم دریا بعد از گل برتری تا این اندازه در لاک دفاعی فرو برود، خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت های بازیکنان دریا این تیم اگر در مدار تهاجمی بازی کند به مراتب موفق تر خواهد بود.

وی افزود: دریای کاسپین بابل در طول فصل موقعیت های زیادی را برای کسب امتیاز از دست داد و در۴ بازی پیش رو فرصت هیچ اشتباهی را ندارد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به این مطلب که موج حاکم در بین هوادران حمایت تمام قد از این تیم است، ادامه داد: جوانان بابلی عاشقانه در طول فصل به حمایت از این تیم پرداختند و این حمایت ها همچنان تداوم دارد.

اردشیری تصریح کرد: همه چهار بازی پیش روی دریای بابل حکم فینال را دارد و بازیکنان به جزء برد به هیچ چیز دیگری نباید فکر کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریای کاسپین بابل و استقلال آبی پوشان ملاثانی در هفته ۳۱ لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در ورزشگاه سیمرغ به مصاف هم می روند، استقلال آبی پوشان ملاثانی با ۳۴ امتیاز در جایگاه ۱۲ جدول قرار دارد و دریای کاسپین بابل با ۲۴ امتیاز در رده ۱۶ جدول لیگ آزادگان جای گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha