۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85473690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: اشتباهات داوری موجب شکست ما شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳
کد خبر: 85473690
سرمربی ملوان: اشتباهات داوری موجب شکست ما شد

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: اشتباهات داوری منجر به شکست تیم ما شد و امیدوارم کمیته داوری و انضباطی این موضوع را رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار روز شنبه پس از بازی با شمس آذر در کنفرانس خبری استان قزوین اظهار کرد: بازی امروز یک جنگ بود، در نیمه نخست شرایط بهتری داشتیم، یک گل دریافت کردیم که از نظر من آفساید بود.

وی افزود: دور رفت نیز با اشتباه داوری از شمس آذر شکست خوردیم، به هرحال اشتباهات داوری وجود دارد و اعتراض خود را محترمانه مطرح می‌کنم.

تارتار ادامه داد: شمس آذر اوت انداز ویژه دارد که سبک بازی به خصوصی را ایجاد کرده است، بحث من روی وقت‌های اضافه است، هر اوت تیم شمس آذر بین ۳۰‌ ثانیه تا یک دقیقه طول می‌کشد، یعنی برای هر اوت باید فلان بازیکن بیاید و داور وسط اصلا به درستی وقت اضافه نمی‌گیرد.

وی افزود: از کمیته داوری و انضباطی انتظار دارم با اشتباهات داوران برخوردهای جدی کند.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: شمس آذر امسال فوق العاده بوده و ادعایی بر بازی این تیم وجود ندارد، مدیران این کارخانجات مثل پور اسماعیل و نجفیان افراد صاحب نامی هستند و در این تیم بازیکنان دونده بسیاری وجود دارد. در تیم ملوان انزلی شرایط خوبی را تجربه کردم، سال خوبی را پشت سر گذاشتم، امروز چند نفر را دیدم که دلخور هستند، ما یک دوران بحران را پشت سر گذاشتیم و از همه تماشاگران عذرخواهی می‌کنم.

بازی تیم شمس آذر قزوین و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم میزبان به پایان رسید.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین از ۲۷ دیدار گذشته خود با ۱۱ برد، هشت تساوی و هشت باخت و با کسب ۳۸ امتیاز و با احتساب کسر سه امتیاز منفی به طور موقت در رده ششم و تیم ملوان بندرانزلی نیز با همین تعداد بازی و با ۱۰ برد، ۱۰ تساوی و هفت باخت و کسب ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول رقابت ها لیگ برتر قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha