سارق حرفه ای موتور سیکلت در شهرری دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک سارق حرفه ای موتورسیکلت در شهرری دستگیر و متهم به بیش از ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده "شهرری" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: عوامل پلیس آگاهی در پی گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه در ساعات پیک جرائم ، در ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه امسال موفق به دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار موتور سیکلت و کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی می شوند.

سارق حرفه ای موتور سیکلت در شهرری دستگیر شد



سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم ۲۹ ساله ضمن اقرار به بزه ارتکابی به بیش از ۱۰ فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده شهرستان" ری" معترف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل دادسرای شهرستان ری گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان بیان داشت: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در خاورشهر

سارق حرفه ای موتور سیکلت در شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سرقت موتور سیکات در محدوده خاورشهر و کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، خبر داد و گفت متهمان به ۸ فقره سرقت اعتراف نمودند.

سرهنگ طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت موتور سیکلت در محدوده "خاورشهر" پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در نقاط جرم خیز و آلوده سوژه مورد نظر را انتخاب و در زمانی مناسب اقدام به سرقت موتور سیکلت می نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری خاورشهر در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی نمودند.

وی در ادامه ابراز داشت: عوامل کلانتری در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی در بیستم اردیبهشت ماه امسال مخفیگاه‌ه متهمان را در محدوده "خاورشهر" شناسایی و روز گذشته با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی هر ۳ سارق را در یک عملیات منسجم دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشود ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به ۸ فقره سرقت دیگر معترف گردیدند.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان تحویل مراجع قضائی گردیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha