۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85473174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی قهرمان دو ومیدانی جوانان آسیا وارد گناباد شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85473174
بانوی قهرمان دو ومیدانی جوانان آسیا وارد گناباد شد

گناباد-ایرنا- «نازنین فاطمه عیدیان» قهرمان رقابتهای دو و میدانی جوانان آسیا که به تازگی موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابتها شده بود، روز شنبه در میان استقبال مردم و مسوولان وارد زادگاهش شهرستان گناباد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بانوی ورزشکار ملی پوش و تاریخ‌ساز دو و میدانی بانوان کشورمان در ابتدای ورود به گناباد در فرودگاه این شهرستان مورد استقبال گسترده مردم، مسوولان، ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفت.

نازنین فاطمه عیدیان هفتم اردیبهشت در رقابتهای دو و میدانی آسیا در شهر دبی امارات برای نخستین بار در ورزش دو و میدانی بانوان کشورمان در ماده ۴۰۰ متر، ضمن شکستن رکورد ملی توانست برای نخستین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا کسب کند.

بانوی قهرمان دو ومیدانی جوانان آسیا وارد گناباد شد

این بانوی ورزشکار گنابادی موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلای این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود ببخشد.

وی همچنین در سال ۱۴۰۲ عنوان رکوردار جدید ملی کشورمان را در رده سنی بزرگسالان در این ماده را با حد نصاب به خود اختصاص داد. نازنین فاطمه پارسال موفق شد مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو با مانع کسب کند.

آیین جشن و بزرگداشت روز دختر همراه با تجلیل از «نازنین فاطمه عیدیان» در گناباد برگزار شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha