۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85472857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات فوتبال: البرز با کمبود داور فوتبال مواجه است

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85472857
رییس هیات فوتبال: البرز با کمبود داور فوتبال مواجه است

کرج - ایرنا - رییس هیات فوتبال البرز با اشاره به اینکه بسیاری از داوران آموزش دیده این استان از دسترس خارج شده اند،گفت: البرز اکنون در رشته فوتبال با کمبود شدید داور مواجه است.

منصور بیک وردی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: داوری رشته فوتبال در البرز از مدت ها پیش دچار کاستی شده و این در حالی است که متولیان فوتبال استان از جمله مسوولان کمیته و مراکز داوری فوتبال در سال های گذشته می بایست پشتوانه سازی می کردند تا امروز دچار مشکل نشویم.

وی با اشاره به لزوم ترسیم چشم انداز برای پشتوانه سازی در بخش داوری فوتبال گفت: داوری سخت ترین بخش در فوتبال است که همین مساله سبب شده تا استقبال کمی در این بخش صورت گیرد، با این وجود طی۲ سال گذشته چندین کلاس داوری برگزار شد که در سالهای آینده نتیجه این کلاس ها را خواهیم دید.

بیک وردی ادامه داد: اکنون از ۳۶ داور بین المللی فوتبال کشور چهار نفر آنان از استان البرز هستند اما با این وجود به دلیل اینکه در گذشته اقداماتی در راستای پشتوانه سازی داوری صورت نگرفته امروز با معضل کمبود داور در البرز مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری کلاس های داوری تمام تلاش ما بر این است که این کاستی را به هر طریق ممکن به ویژه برگزاری کلاس های داوری و پرورش داوران جدید برطرف کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha