نفرات برتر مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در اهواز مشخص شدند

اهواز - ایرنا - برترین های راند اول مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در اهواز مشخص شدند.

به گزارش ایرنا این پیکارها ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ ورزشکار در هفت کلاس مردان و سه کلاس بانوان به میزبانی اهواز برگزار شد.

در رده سنی نوجوانان و در کلاس ۵۰ سی سی آقایان، آراد آقاخانی و امیرحسین رستگار هر دو از خوزستان به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند همچنین کیان توکلی از تیم تهران آکام به مقام سوم دست یافت. در کلاس ۶۵ سی سی، عرفان محب علی، علی امینی و آرین توکلی هر سه از تیم تهران آکام اول تا سوم شدند. در کلاس ۸۵ سی سی نیز رایان عباسی از خوزستان در رتبه نخست و فردین میرزاحسینی و رضا دیزجی هر ۲ از تیم تهران آکام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان و در کلاس ۲۵۰ سی سی، محمد حسین دانش‌پژوه از تیم تهران آکام به مقام اول دست یافت همچنین پیمان علیزاده از خوزستان و علیرضا حسین‌احمدی از هرمزگان دوم و سوم شدند. در کلاس ۴۵۰ سی سی نیز عرفان موذنی از تیم تهران آکادم عنوان اول را کسب کرد و در ادامه مهران حمزه‌خانی و علی برزو زاده هر ۲ از خوزستان دوم و سوم شدند.

نفرات برتر مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در اهواز مشخص شدند

در رده سنی بزرگسالان این پیکارها و در کلاس ۲۵۰ سی سی، حمید مهین‌خاکی به مقام اول دست یافت همچنین سعید قربانزاده و علی موسوی هر ۲ از تیم تهران آکام دوم و سوم شدند. در کلاس ۴۵۰ سی سی بزرگسالان نیز مجتبی کریم‌زاده از تیم تهران آکام به مقام اول رسید و در ادامه حامد شیخ احمدی از خوزستان و محسن نادری‌نسب از تیم تهران آکام دوم و سوم شدند.

در بخش زنان این رقابت ها و در کلاس ۸۵ سی سی، النا معدنی‌پور و بهار عباسی هر ۲ از تیم تهران آرتمن مقام اول و دوم را کسب کردند همچنین آیلار ابوالقاسم‌زاده از تیم تهران‌آکام به مقام سوم دست یافت.

نفرات برتر مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در اهواز مشخص شدند

در کلاس ۶۵ سی سی زنان، نیایش قوتی از خراسان شمالی اول و اسنا علیپور از تیم تهران آرتمن و زهرا پورحسینی از تیم تهران‌آکام نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در کلاس ۲۵۰ سی سی این پیکارها مهدیس حیدرنژاد و هستی رضایی هر ۲ از تیم تهران‌آرتمن مقام های اول و دوم را تصاحب کردند همچنین پریسا حسنی‌دوست از تیم تهران‌آکام به مقام سوم دست یافت.

بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان سال گذشته برگزار و اسکندر عیسوند به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. دی ماه سال گذشته راند پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha