ورزشکاران جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری ۲ مقام آسیایی کسب کردند

شهرکرد- ایرنا- مربی تیم ملی جوجیتسو ایران با اشاره به حضور سه نفر از ورزشکاران رشته جوجیتسو چهارمحال و بختیاری در مسابقات آسیایی۲۰۲۴ این رشته ورزشی گفت: ۲ نفر از ورزشکاران استان موفق به کسب مقام شدند.

امیر علیخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این دوره از مسابقات " حمزه کیانی" در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم رده سنی نوجوانان و "محمد محمدی پیرمحمدی" در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم رده سنی جوانان و " امیرحسین گودرزی " در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان حضور دارند.

ورزشکاران جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری ۲ مقام آسیایی کسب کردند

به گفته وی، در این مسابقات امیرحسین گودرزی در مقابل حریف ازبکستان، تایلند و قرقیزستان پیروز شد و در فینال به قزاقستان باخت و مقام نقره را کسب کرد.

وی اظهار داشت:محمد مهدی پیرمحمدی در مقابل حریف خود با تایلند و ازبکستان پیروز شد و در مقابل قهرمان جوجیتسو بزرگسالان جهان در مسابقات پاریس و مقام سوم مسابقات جهانی شکست خورد و مدال برنز را کسب کرد.

علیخانی افزود: در دور گذشته مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان "حمزه کیانی" در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سید "محمد مهدی پیرمحمدی" رنکینگ نهم جهانی را کسب کردند و امیرحسین گودرزی برای نخستین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در استان چهارمحال و بختیاری ۴۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته جوجیتسو و یک خانه ورزشی جوجیتسو در منظریه فعال است که این خانه به همت خیران احدث شده است.

جوجیتسو یک ورزش رزمی شبیه کاراته و هنر رزمی ژاپنی است که بر مبارزه از فاصله نزدیک یا یک رقیب مسلح یا غیرمسلح تاکید دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha