۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85468906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صندوق کارآفرینی امید همدان برای هزار و ۸۰ طرح اشتغالزایی تسهیلات پرداخت کرد

همدان-ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: این صندوق برای پیشبرد طرح های اشتغالزایی در راستای رونق تولید و اشتغال در شهرستان‌های مختلف استان پارسال به هزار و ۸۰ طرح تسهیلات پرداخت کرد.

ارسلان حسن‌پور روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این راستا هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال پرداخت شد که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰ درصد داشته است.

وی ادامه داد: در مجموع پرداخت تسهیلات این صندوق در ۲ ساله ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رشد ۲۴۰ درصدی نسبت به دوره مشابه ۲ سال قبل از آن داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان با اشاره به اینکه در بخش صنعت حمایت از صنایع نیمه فعال و راکد و غیر فعال در اولویت کاری این صندوق قرار داشته است،گفت: عمده طرح های مورد حمایت این صندوق در بخش کشاورزی شامل گلخانه، پرورش دام و طیور و صنایع تبدیلی بوده و نیز در بخش میراث فرهنگی حمایت از صنایع دستی در اولویت کاری این صندوق بوده است.

حسن‌پور افزود: همچنین تفاهم نامه با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، ورزش و جوانان و اداره راهداری و دفتر امور بانوان استانداری منعقد شده که با تلاش همکاران و تعامل و همکاری دستگاه های طرف تفاهم نامه ها، بخش اعظمی از منابع این تفاهم نامه ها کمتر از ۶ ماه جذب و تسهیلات مربوط به آن به جامعه هدف پرداخت شده اشت.

وی با بیان اینکه تسهیلات این صندوق به صورت قرض الحسنه و با نرخ سود چهار تا چهارده درصد به متقاضیان واجد شرایط و متقاضیان ایجاد کسب و کارهای خرد پرداخت می شود، اظهار کرد: این صندوق بازویی برای دولت به منظور پیشبرد اهداف کارآفرینی و اشتغالزایی اقشار ضعیف و متوسط جامعه به حساب می آید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha