بی توجهی مسوولان هلدینگ خلیج فارس به نقدهای ائمه جمعه بوشهر زیانبار است

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: توجه نکردن به انتقاد ائمه جمعه، دلسوزان و مردم در واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس بدتر از خود واگذاری است و آثار بدی را برجای خواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا " حجت الاسلام علیب اکبر اسماعیلی " روز یکشنبه در نشست با فعالان فرهنگی بوشهر با انتقاد از واگذاری تیم تهرانی به هلدینگ خلیج فارس گفت: بی‌عدالتی‌ پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست.

وی افزود: بی توجهی شرکت‌ها و صنایع مستقر در این استان نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق میزبان آثار زیانباری در پی دارد .

بی توجهی مسوولان هلدینگ خلیج فارس به نقدهای ائمه جمعه بوشهر زیانبار است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد: باتوجه به کمبود مکان‌های ورزشی و پایین بودن سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس در حالی است که تاکنون حمایت جدی توسط پتروشیمی ها از ورزش این استان انجام نشده است.

اسماعیلی با تاکید بر حق آلایندگی استان و بخصوص شهرهای جنوبی، مسئولان دولتی را به رعایت و پرداخت این حق قانونی مردم و جوانان استان فراخواند و گفت: سال‌های متمادی است نسبت به این مساله بی توجهی می‌شود و شرکت‌ها به آسانی از زیر بار آن شانه خالی می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: مسؤولان با انسجام و هم افزایی تا تحقق خواسته مردم استان نسبت به قبول مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها پیگیری لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha