رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/تشریح اقدامات پلیس در مورد کنکورسراسری

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در چهارم اردیبهشت به تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور سراسری، جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان، آغاز دوردوم رسیدگی به پرونده تروریستی منافقین، رونمایی از ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی،۴۷ میلیون نفر تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی،رتبه جهانی ایران در جراحی اورولوژی،رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو و کشف ۵۸۰ تن موادمخدر پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند

 رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام شناسایی بالغ بر ۳۰۰ نشانگاه مجرمانه در حوزه کنکور گفت: از این تعداد ۸۰ مورد تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد ۲۰ نفر از گردانندگان اصلی آنها که مدعی فروش سوالات کنکور سراسری سال  ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده اند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار " وحید مجید " با تشریح اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت آزمون های کنکور سراسری نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اظهار داشت: پرداخت و خبر داد : تعداد بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است .ادامه خبر را اینجا بخوانید.

انتقاد سلاجقه از نحوه هزینه کرد عوارض آلایندگی‌ها

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن انتقاد از نحوه هزینه کرد عوارض آلایندگی‌ها، گفت: بر اساس قانون عوارض آلایندگی باید در زمینه رفع آلودگی‌ها هزینه شود اما اینطور نیست.

 علی سلاجقه در نشست هم اندیشی شورای عالی استان ها و سازمان حفاظت محیط‌زیست افزود: عوارض آلایندگی در واقع مالیاتی است که باید صرف آن عارضه‌ای شود که محیط‌زیست را تحت تاثیر قرار داده اما ظاهراً این گونه نیست ، عوارض گرفته می شود اما سوال این است که برای آن چه اتفاقی می افتد چون مشکل محیط زیستی از این راه حل نمی شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

میزان محموله توقیفی رژیم صهیونیستی اعلام شد

فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا میزان محموله ساخت رژیم صهیونیستی که در گمرک مرزی بازرگانی توقیف شد را بیش از ۲۲ تن اعلام کرد.

گمرک جمهوری اسلامی ایران ۲۷ فروردین ماه امسال از توقیف یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی خبر داد که از توسط یک دستگاه کامیون برای ترانزیت به مقصد کشور ازبکستان حمل می شد که در گمرک بازرگان توقیف شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تامین ارز دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۲ از ۴.۳ میلیارد دلار گذشت

بانک مرکزی بنا بر ثبت سفارش‌ها و اعلام اولویت‌ها و نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، در سال ۱۴۰۲ برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد که رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ داشته است؛ همچنین تامین ارز کالاهای اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت.

میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی سال ۱۴۰۱ حدود ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

خدمت رسانی بیش از ۲۳ هزار پزشک به مردم در ایام نوروز و بستری یک میلیون بیمار

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از ۲۳ هزار پزشک متخصص در ایام نوروز به مردم خدمت رسانی کردند که از این تعداد ۱۰ هزار نفر پزشک و بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر متخصص بودند.

سعید کریمی در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: پنج میلیون مراجعه کننده به مراکز درمانی در ایام نوروز داشتیم که از این تعداد یک میلیون نفر بستری شده و برای ۱۸۰ هزار نفر نیز عمل جراحی که ۵۰ مورد اورژانسی بوده انجام شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

۱۲ درصد پسماندها پلاستیک است/قانونی که اجرا نمی‌شود

کیسه‌های پلاستیکی امروزه به معضلی برای محیط‌زیست در دنیا و کشور تبدیل شده است، روزانه ۵۷ هزار تن پسماند در کشور تولید می‌شود که ۱۲ درصد آن پلاستیک است، این آمار در حالیست که قانون محدودیت استفاده و توزیع کیسه‌های پلاستیکی در کشور تصویب و آیین نامه اجرایی آن آبان ماه سال ۱۴۰۱ تهیه و ابلاغ شده است.

در روزهای نه چندان دور، شاید یک تا دو دهه قبل زنبیل های حصیری بافته شده از نی و ساک های رنگی با طرح های مختلف مخصوص مادرها در هر خانه ای بود، یادم می آید یکی از این ساک ها با طرح طاووس که با دانه های ریز رنگی چسبیده شده به نوعی پارچه در خانه ما بود و مادرم برای خرید از آن استفاده می کرد، از این مدل ساک را در طرح های مختلف دیده بودم، هر بار که قصد خرید از سوپرمارکت، میوه فروشی و نانوایی داشتیم باید از این ساک استفاده می کردیم و هر جنس خریداری شده را در آن جای می دادیم، مانند امروز نبود که برای هر جنسی یک کیسه پلاستیکی استفاده شود و الان دنیا را کیسه های پلاستیکی فرا گرفته است.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان در مرزهای مشترک دریایی با کشور کویت، گفت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و ترددهای غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی که با حضور سرتیپ ستاد دریایی "شیخ مبارک علی الصباح" فرمانده گارد ساحلی کویت برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشورهای همسایه است و در این راستا روابط ۲ کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه ارزیابی می‌شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

پزشک خانواده عنوان گامی اساسی برای توسعه نظام سلامت

امروز برای همگان روشن شده که راهبرد پزشک خانواده راهبردی بنیادی برای تضمین سلامت و حقوق مردم در جامعه است؛ از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت نیز، پزشک خانواده مرکز تلاش‌های جهانی برای بهبود کیفیت هزینه اثربخشی و برابری در نظام سلامت است.

امروز برای همگان روشن شده است که راهبرد پزشکی خانواده راهبردی بنیادی برای تضمین سلامت و حقوق مردم در جامعه است. از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت؛ پزشک خانواده مرکز تلاشهای جهانی برای بهبود کیفیت هزینه اثر بخشی و برابری در نظام سلامت است. طرح پزشک خانواده به عنوان یک پروژه ملی بهداشت و سلامت طرحی کامل و راهبردی جهانی است که برای برطرف کردن مشکلات حوزه سلامت تعریف شده است تا با تبدیل سیستم درمان نگر به یک نظام سلامت محور به عدالت در سلامت منجر شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان/افزایش حقوق یا همسان‌سازی؛ کدام مهمتر است؟

افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند و احکام هم بر همین اساس صادر شد اما براساس قانون، میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

سختی زندگی بازنشستگان و تفاوت و فاصله بسیار حقوق و مستمزد آنها برکسی پوشیده نیست و قشر بازنشسته از هر صندوق بازنشستگی که باشد؛ به لحاظ سن و افزایش مخارج زندگی و درمان با مشقت‌های فراوانی روبرو است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

امضای دو سند همکاری در سفر وزیر دادگستری کشورمان به پاکستان

وزیر دادگستری طی سفر به اسلام آباد (پاکستان)، پس از دیدار و گفتگو با همتای پاکستانی خود، ۲ سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد.

امین حسین رحیمی و نذیر تارر وزرای دادگستری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حاشیه دیدار و گفتگوی هیات‌های بلندپایه سیاسی اقتصادی دو کشور، دو سند «معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و تجاری» و «یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و پاکستان» را در حضور سید ابراهیم رییسی و شهباز شریف روسای جمهور ایران و پاکستان امضا کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

زائران حج عمره در صورت لزوم به بیمارستان‌سعودی ارجاع می‌شوند

معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به این که زائران حج عمره در مدت محدودی در عربستان به سر می‌برند، گفت: در صورت نیاز به خدماتی مانند جراحی به بیمارستان‌های سعودی اعزام می‌شوند.

طاهر درودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به اعزام نخستین دوره زائران حج عمره به سرزمین وحی اظهار داشت: سرانجام پس از حدود ۹ سال زائران ایرانی به حج عمره اعزام شدند و به دلیل مدت کوتاهی که تا حج تمتع در اختیار داریم، قرار است برای خدمات سطح ۲ پزشکی یعنی نیازهای بیمارستانی از بیمارستان‌ها سعودی استفاده شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

آغاز دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین

قاضی رسیدگی کننده پرونده اعضای گروهک منافقین خطاب به مردم آلبانی و برخی کشورهای میزبان اعضای این گروهک تروریستی خواست تا استرداد و خروج این افراد از کشورشان را مطالبه کنند.

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی آغاز شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

سلاجقه: با تجهیز محیط‌بانان اجازه فعالیت به متخلفان را نمی‌دهیم

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با تجهیز محیط‌بانی و محیط‌زیست‌بانان سراسر کشور اجازه نفس کشیدن به متخلفان عرصه محیط زیست را نخواهیم داد.

علی سلاجقه در مراسم رونمایی از ٢۵ خودروی محیط بانی افزود: محیط بانان را تجهیز می کنیم تا به جای اینکه در عرصه حفاظت از محیط زیست شهید یا مجروح شوند اجازه فعالیت و نفس کشیدن به متخلفان و شکارچیان را ندهند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد

امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و فرمانده یگان‌های حفاظتی فراجا، تعداد ٢۵ خودوری عملیاتی برای تحویل به محیط‌بانان رونمایی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست در مراسم رونمایی گفت: سازمان حفاظت محیط‌زیست با هدف تجهیز محیط بانان مقرر شد ١٠٠ دستگاه خودروی عملیاتی تا پایان سال خریداری و تحویل استان ها شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

آموزش و پرورش در حوزه محیط‌زیست کم کاری کرده است

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: آموزش و پرورش در حوزه محیط‌زیست و ایجاد فرهنگ حفاظت کم کاری کرده است.

نورالله مرادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان سازمان حفاظت محیط‌زیست و شورای عالی استان ها افزود: آموزش و پرورش آنطور که باید در زمینه ورود مفاهیم محیط زیستی به کتاب های درسی عمل نکرده است البته در این زمینه کارگروهی تشکیل شده تا این مسایل بررسی و محتوای درسی دانش آموزان در این زمینه بازنگری شود.

وی اظهارداشت: از طرفی در تلاشیم تا از ظرفیت شوراها و دهیاری ها استفاده کنیم و در ادامه کارگروهی تشکیل خواهیم داد تا محتوای مناسبی ایجاد شود تا در زمینه اعتلای محیط زیست کشور قدم برداریم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

بیش از ۴۷ میلیون نفر تحت پوشش خدمات درمانی بیمه تأمین‌اجتماعی هستند

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت کشور یعنی بیش از ۴۷ میلیون نفر، تحت پوشش خدمات درمانی بیمه تأمین‌اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم قرار دارند.

دکتر مهدی اسلامی به مناسبت هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه) درتبیین جایگاه ویژه سازمان تأمین‌اجتماعی در ساختار نظام سلامت و پیشگیری و درمان، افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی الگوی مطلوبی برای استقرار پوشش همگانی سلامت در سطح ملی و گستره بین‌المللی سلامت است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می کنند، تشکر می کنم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته، سوم اردیبهشت ماه جاری در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز در کشفیات

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مخدر تریاک همچنان رتبه نخست در کشفیات را دارد.

سردار ایرج کاکاوند درباره اجرای طرح «آرامش در شهر» اظهار داشت: همکاران ما در انتظامی و سایر دستگاه های مسئول در مبارزه با مواد مخدر، همراهی، همدلی و اقدامات بسیار خوبی را در جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح کشور داشتند؛ چراکه اولین دغدغه مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر بحث حضور معتادان متجاهر در معابر، میادین، بوستان ها و محلات شهرها بوده و در این راستا سردار فرمانده کل انتظامی قولی را به مردم دادند و صراحتا به مردم اعلام کردند که در این حوزه از ما مطالبه گری کنید؛ بنابراین برنامه ریزی مستمر و هدفمندی برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر آغاز شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در مرحله تحقیقات در دادسرای جرایم اقتصادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که بیشتر شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بوده است.

علی صالحی به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا در سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان بوده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

ایران در جراحی اورولوژی در تراز جهانی قرار دارد/ موفقیت در بازسازی ناهنجاری‌های مادرزادی

رییس جامعه اورولوژی ایران با بیان اینکه ایران از لحاظ ارائه خدمات مطلوب در جراحی اورولوژی در تراز جهانی قرار دارد، گفت: ایران بهترین خدمات را در زمینه اورولوژی در سطح منطقه ارائه می‌دهد.

امیر حسین ضیایی در یک نشست خبری که در محل انجمن برگزار شد، افزود: از جمله موفقیت های دیگر ایران در حوزه پزشکی آن است که ۶۰ درصد جراحی ها کم تهاجمی انجام می شود به عنوان مثال دیگر جراحی عمل سنگ کلیه به صورت باز انجام نمی شود.

وی اظهار داشت: ایران در کمربند سنگ کلیه قرار داشته و در مناطق گرمسیری شیوع بیشتری دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲/جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha