۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85444603
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم| تجمع مردم کیش در حمایت از دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی

کیش- ایرنا- کیشوندان و گردشگران جزیره کیش در حمایت از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم جنایتکار صهیونیستی در میدان فلسطین این جزیره تجمع کردند.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، مردم این جزیره با فریاد «الله اکبر» از پاسخ موشکی ایران به گستاخی‌های رِژیم صهیونیستی اعلام حمایت کرده و بار دیگر ولایت مداری خود را به اثبات رساندند.

پس از این تجمع، مانور خودرویی کیشوندان در حمایت از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به اقدمات متجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق برگزار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha