حمایت مردم خراسان جنوبی از پاسخ موشکی و پهپادی به اسرائیل

بیرجند - ایرنا - مردم خراسان جنوبی با حضور در تجمع‌ها و برگزاری رژه خودرویی در برخی شهرستان‌ها از پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، حمایت و ابراز خوشحالی کردند.

به گزارش ایرنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (یکشنبه) با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.

حمله موشکی و پهپادی به سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

حمایت مردم خراسان جنوبی از پاسخ موشکی و پهپادی به اسرائیل

در پی عملیات هوایی علیه اسرائیل که توسط سپاه و با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انجام شد و کارشناسان آن را تاریخی توصیف کردند، شماری از مردم با تجمع در میدان قدس شهر بیرجند حمایت و خرسندی خود را از این اقدام تنبیهی و غرورآفرین ابراز داشتند.

همچنین صبح امروز مردم شهرستان‌های خوسف و زیرکوه در هوای بارانی خراسان جنوبی با راه انداختن کاروان خودرویی خودجوش ضمن ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم غاصب و کودک کش شعار دادند.

حمایت مردم خراسان جنوبی از پاسخ موشکی و پهپادی به اسرائیل

در برخی مناطق روستایی استان از جمله روستای بمرود نیز مردم اعم از پیر و جوان با راهپیمایی و رژه خودرویی و سر دادن شعارهایی از قبیل حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، از این اقدام نیروهای مسلح حمایت کردند.

تجمع‌های مردمی و صنفی در حمایت از عملیات «وعده صادق» همزمان با سراسر کشور امروز در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha