روزانه یک‌هزار و ۳۰۰ مسافر از راه آهن اراک جابه‌جا می‌شوند

اراک - ایرنا - مدیر کل راه آهن اراک گفت: از آغاز طرح نوروزی، روزانه بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مسافر از ایستگاه‌های اراک، ملایر و کرمانشاه توسط ناوگان ریلی راه آهن اراک جابه جا می‌شوند.

«سعید ترکی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: اوج سفرهای نوروزی در مجموعه راه آهن از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت که تمهیدات خاصی برای ارائه خدمات به مسافران پیش بینی شده است.

وی در خصوص آمادگی راه‌آهن منطقه اراک برای سفرهای نوروزی اظهار کرد: راه‌آهن اراک براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بر اساس روال هر ساله برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد و قطارها و ناوگان ریلی برای حمل و نقل و جابه‌جایی مسافران نوروزی در آمادگی کامل هستند.

مدیرکل راه‌آهن اراک افزود: مقصد عمده مسافران نوروزی راه آهن اراک از مقاصد کرمانشاه، ملایر و شهر مشهد مقدس است.

ترکی عنوان کرد: طول قطارها یعنی تعداد واگن‌ها تکمیل شده و ضریب اشغال بسیار بالا است و قطارها معمولاً با ظرفیت کامل سیر می‌کنند.

مدیرکل راه‌آهن اراک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشخصات درج شده روی بلیت با کارت شناسایی معتبر مسافران کنترل می‌شود، مسافران حتماً کارت شناسایی معتبر و بلیت همنام همراه داشته باشند تا بتوانیم خدمات مناسبی ارائه دهیم.

حوزه راه آهن اراک شامل ۵۸۸ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم، مرکزی، لرستان، همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha