۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85420856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت سالن‌های فوتسال گناباد جوابگوی تماشاگران نیست

گناباد-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ظرفیت سالن‌های ورزشی سرپوشیده ورزشی این شهرستان جوابگوی تعداد زیاد تماشاگران رقابتهای فوتسال و به خصوص جام رمضان نیست.

علی اصغر اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن‌های ورزشی سرپوشیده گناباد حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت دارند، در حالیکه در رقابتهای فوتسال جام رمضان و به خصوص در رقابتهای فینال و مهم در برخی موارد سه هزار و ۵۰۰ نفر تماشاگر در این سالن‌ها حضور می یابند.

وی با اشاره به ظرفیتهای شاخص فوتسال در گناباد ادامه داد: از مجموع سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی حدود یک هزار نفر مربوط به رشته فوتسال است.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: رقابتهای فوتسال جام رمضان این شهرستان از سال ۱۳۶۵ آغاز شده و هر سال با حضور پرشور تیمها و استقبال تماشاگران و هواداران برگزار می شود و در ماه رمضان سال جاری هم با حضور ۴۷ تیم در رده های سنی نوجوانان، جوانان، آزاد و پیشکسوتان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: گناباد از نظر تعداد تیمهای شرکت کننده و استقبال تماشاگران و شور و نشاط مسابقه های فوتسال جام رمضان جزو سه شهرستان برتر استان خراسان رضوی است.

اکبری کمبود نیروی انسانی و اعتبار را از دیگر مشکلات ورزش فوتسال گناباد ذکر کرد و گفت: پنج سالن ورزشی برای برگزاری مسابقه های فوتسال در این شهرستان وجود دارد ولی به دلیل کمبود نیروی انسانی و اعتبارات همه رقابتهای بین ۴۷ تیم در ماه رمضان در یک سالن برگزار می شود.

وی خواستار توجه بیشتر مسوولان ذیربط به تامین اعتبار احداث حداقل یک سالن با ظرفیت بیش از سه هزار نفر و تامین اعتبار مورد نیاز توسعه کمی و کیفی رقابتهای جام رمضان شهرستان گناباد و افزایش نیروی انسانی مورد نیاز در این بخش شد.

سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته و دو برابر این میزان به صورت غیر سازمان یافته در قالب ۲۸ هیات ورزشی در شهرستان گناباد فعالیت دارند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha