۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85310112
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه طراحی سه بعدی مبلمان مبنت در ملایر گشایش یافت

همدان- ایرنا- نمایشگاه مدل‌سازی و طراحی سه بعدی مبلمان و منبت، برای نخستین بار روز یکشنبه در ملایر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر روز یکشنبه در آئین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: بیش از ۴۳ اثر هنری زیبا از «محیا لطیفی» هنرمند ملایری که نشان از ذهن خلاق طراح آثار دارد، در قاب دید هنردوستان و علاقه‌مندان در این نمایشگاه قرار گرفته است.

«فرشاد کشاورزیان» افزود: این هنرمند ملایری پنج سال روی این طرح در حوزه مبلمان و منبت کار کرده و ۱۸ سال در زمینه هنری سابقه فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه ملایر شهر جهانی مبلمان منبت است، توسعه و تنوع طراحی در این هنرصنعت را یک ضرورت برشمرد و بیان کرد: این هنرمند به خوبی در این حوزه ورود کرده و به راحتی طراحی‌های این هنرمند روی مبلمان منبت قابل اجرا است.

نمایشگاه طراحی سه بعدی مبلمان مبنت در ملایر گشایش یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: طراحی‌های انجام شده به دو صورت سیستمی و کار دست روی مبلمان منبت پیاده‌سازی می‌شود و ارزش بسیار بالایی دارد.

کشاورزیان با تاکید بر اینکه این هنر باید به جامعه به ویژه فعالان مبلمان منبت معرفی شود، از مسئولان، هنرمندان، نمایشگاه‌داران و کارگاه‌های مبل و منبت و گروه‌های مختلف برای بازدید از این نمایشگاه ارزشمند دعوت کرد.

وی یادآور شد: به گفته این هنرمند ملایری، هر طرح و مدلی قابلیت مدل‌سازی و طراحی سه بعدی و اجرا روی چوب است.

به گزارش ایرنا؛ نمایشگاه مدل‌سازی و طراحی سه بعدی مبلمان منبت از امروز تا ۱۶ آذر از ساعت هشت صبح تا ۱۴ بعدازظهر در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برای بازدید عموم دایر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha