انتشار خبر ایرنا نماینده خراسان رضوی را در جام حذفی فوتبال تثبیت کرد

تربت‌حیدریه- ایرنا- انتشار گفت و گوی ۲ روز قبل سرپرست تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه در ایرنا مبنی بر این که این تیم برای حضور در جام حذفی کشور، نیازمند ۳۵۰ میلیون ریال است واکنش محسن زنگنه نماینده مردم منطقه در مجلس را در پی داشت و او هزینه مربوطه را پرداخت کرد.

سعید نکویی روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه ایشان (محسن زنگنه) با خواندن این مصاحبه علاوه بر پرداخت هزینه ثبت نام در جام حذفی کشور اعلام کرد هزینه کفش و لباس بازیکنان را تا روز سی‌ام شهریور که زمان آغاز بازی‌هاست تامین خواهد کرد.

به گزارش ایرنا روز شنبه هفته جاری (۱۸ شهریور) نکویی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنای تربت‌حیدریه گفته بود: قرار است از سی‌ام شهریور امسال به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی در رقابت‌های جام حذفی کشور شرکت کنیم و حال آن که تا این لحظه حتی توان پرداخت هزینه ثبت‌نام برای شرکت در این رقابت‌ها به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال را هم نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه افزوده بود:سقف زمانی برای ثبت‌نام تا بیستم شهریور ماه جاری یعنی ۲ روز دیگر است.

نکویی در پیوند با وضعیت فنی تیم با بیان این که تمام بازیکنان بومی هستند و تا این لحظه حتی یک ریال هم دستمزد یا پاداش دریافت نکرده‌اند افزود: پارسال با پایان گرفتن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی تیم سپنتای تربت‌حیدریه برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این شهرستان سند راه‌یابی به جام حذفی کشور را دریافت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha