۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85159263
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تانای صنعت خراسان شمالی گشایش یافت 

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبر: 85159263
نمایشگاه تانای صنعت خراسان شمالی گشایش یافت 

بجنورد- ایرنا- نمایشگاه تانای صنعت خراسان شمالی امروز(سه شنبه) متشکل از سه صنعت بزرگ و ۱۱ شرکت دانش بنیان استان با حضور جمعی از مسوولان در محل شرکت لوله گستر اسفراین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر مرکز رشد شهرستان اسفراین در این آیین اظهار کرد: دستاوردها و تولیداتمجتمع لوله گستر،فولاد اسفراین، گروه صنعتی ابوذر و شرکت دانش بنیان آذین فورج در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مجید قربان زاده افزود: در کنار این نمایشگاه اولین رویداد تانای صنعت خراسان شمالی نیز برگزار می شود و نیازهای ۲ مجموعه مجتمع صنعتی و لوله گستر اسفراین در این رویداد ارائه شده و افراد و شرکت های دانش بنیان راهکار و ایده‌ها را برای حل مشکلات در سامانه مربوطه بارگذاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محصولات ۱۱ شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد اسفراین هم در این نمایشگاه ارائه می شود.

این نمایشگاه با حضور «مصطفی صفدری رنجبر» مشاور معاونت فناوری وزارت علوم، «علی بازرگان» معاون تحقیقات و فناوری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در سالن همایش شرکت لوله گستر اسفراین گشایش یافت.

نمایشگاه تانای صنعت خراسان شمالی گشایش یافت 

به گزارش ایرنا، شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده و تنها تولید کننده انواع لوله‌های جداری بدون درز مورد نیاز برای استخراج نفت است.

مجتمع صنعتی فولاد اسفراین بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد و این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی در بخش های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی سازی و ماشین سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد که با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ فولاد و لوله گستر و نیز صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی به شمار می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha