جشن تکلیف ۳۵۰۰ دختر در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد + فیلم

شهرری - ایرنا - به مناسبت روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن تکلیف سه هزار و ۵۰۰ دختری که به سن تکلیف رسیده بودند در محیطی شاد و معنوی در مصلی امام علی (ع) آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، روز یکشنبه با حضور دختران نوجوان که با مادران، مدیران، و معلمان خود در جشن تکلیف به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مصلی بزرگ امام علی (ع) در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) شرکت کرده بودند و آمده بودند تا بگویند پیرو مکتب اسلام و خط ائمه هستند به این مراسم شور و حال خاصی داده بودند و با نوای معصومانه خود خداوند و اهل بیت را صدا زده تا آینده درخشانی برای خود رقم بزنند.

معاون امور علمی و ‌فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از دختران شهرستان ری که به سن تکلیف رسیده بودند در این جشن پرشور و نشاط شرکت کرده و در این روز عزیر با حضور خود دست بر دامن حضرت معصومه (س) زده و در روز ولادت ایشان عیدی خود را طلب کردند.

حجت الاسلام محسن عرفاتی اظهار داشت: علم، عمل، نشاط و عفاف جزو اهداف اسلام بوده و با نهادینه کردن این خصلتهای الهی در نوجوانان با رسیدن سن تکلیفشان می توانیم راه را به آنها نشان دهیم و از فساد آخرالزمان در امانشان داریم.

وی از مسئولان، مدیران و معلمان که در برپایی این جشن کمک کردند تشکر کرد گفت هدایایی هم به رسم یاد بود به تمام شرکت کنندگان تقدیم شد.

در پایان این مراسم نوجوانان و دانش آموزان که در این همایش شرکت کرده بودند با امام زمان خود عهد بستند و سرود سلام فرمانده را برلبان پاک خود جاری کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha