۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85043589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان:تامین امنیت شغلی کارگران از دغدغه های مهم ماست

کاشان _ ایرنا _ فرماندار اردستان گفت: تامین امنیت شغلی کارگران و رفع مشکل بیکاری از مهم ترین دغدغه های ما در این شهرستان است و اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی نقش مهمی در رفع این دغدغه دارد.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا زواره روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اردستان افزود:این اداره یک مجموعه بزرگ، تاثیر گذار و حساس در شهرستان است که با قشر زحمت کش کارگر ارتباط دارد و لازم است تحرک وپویایی بیشتری داشته باشد.
وی اظهار کرد: واحدهای صنعتی اردستان مشکلاتی دارند و در بعضی موارد تعدیل نیرو داشته اند،اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان باید برای حفظ نیروی کار در مجموعه های صنعتی تدبیر کند.
فرماندار اردستان بیان کرد: باوجود تلاش مسوولان شهرستان در سال جاری کارخانه فولاد آریا ۲۰۰ نفر تعدیل نیرو داشته که پیگیر رفع مشکل آن ها هستیم و بخش مهمی از این افراد جذب دیگر واحد ها شده اند.
احمدی طبا زواره گفت: انتظار ما از سرپرست جدید اداره اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی اردستان بالاست تا کارها را سرعت بخشیده با تلاش شبانه روزی با مشکلات کارگران آشنا شده و برای رفع آنها راهکار ارائه کند.
ایجاد اشتغال اصلی ترین هدف اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ،تعاون،کار و رفاه اجتماعی اصفهان هم گفت: بحث اشتغال اصلی ترین شعار و هدف دولت و اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان است.
مهدی کریمی افزود: تتظیم ارتباط بین کارگر و کارفرما باید مورد توجه اداره کار باشد تا زمینه توسعه اشتغال فراهم شود.
وی اضافه کرد: پاسخگویی صریح و صادقانه به مردم و امانت داری از ویژگی های کار در این واحد خواهد بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ،تعاون،کار و رفاه اجتماعی اصفهان بیان کرد: تامین حقوق مردم و مراجعان از وظایف سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اردستان است.
در این آیین از خدمات چهار ساله مهدی خانی رییس پیشین اداره ،تعاون،کار و رفاه اجتماعی اردستان تجلیل و وحید نقوی به عنوان سرپرست جدید اداره معرفی شد.
نقوی پیش از این مسوولیت اداره کار شهرستان خور وبیابانک را برعهده داشت.
۶۶ واحد صنعتی هم اکنون در شهرستان اردستان وجود دارد که از این میان ۴۰ واحد با ظرفیت اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha