امام جمعه ابرکوه: موجودیت سپاه پاسداران تضمین بخش صیانت کشور است  

یزد- ایرنا-امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران ، استوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: موجودیت سپاه پاسداران تضمین بخش صیانت کشور است . 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر ابرکوه تصریح کرد: دشمن خبیث تصمیم بر تضعیف کشور گرفته، امّا کور خوانده است.

وی خطاب به امریکا و استکبار جهانی خاطرنشان کرد: بدانید سپاه پاسداران و نظام ، انقلاب و ملّت همه تابع فرامین رهبرمعظم انقلاب هستند و در جبهه ای واحد چنان مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان خواهند کوبید که برای همیشه اظهار ندامت کنند.

امام جمعه ابرکوه همچنین گفت: در تازه ‌ترین گزارشی که از سوی یک سایت غربی متخصص در امور نظامی منتشر شده ، ایران را سوّمین کشور قدرتمند منطقه معرفی کرده است؛ این سایت غربی ، رژیم صهیونیستی را که مدعی است قدرتمندترین ارتش خاورمیانه را دارد در رتبه چهارم و عربستان را در رتبه پنجم قرار داده است.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: توان پهپادی ایران که زبانزد جهان است در این محاسبات درست دیده نشده و گرنه ایران قوی و مستقل در جهان مورد اذعان دوست و دشمن است .

حسینی خاطر نشان کرد: دشمن همین را نقطه هدف خود قرار داده و ماجراجوئی و آشوب و اغتشاش را به توهم تضعیف ایران رقم زد اما به لطف خدا در این پروژه شیطانی هم ناکام ماند .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: امروز شیطان بزرگ آمریکا و شیاطین هم پیمان غربیش سعی دارند ناکامی خود در شکست اخیرشان را در آشوب های سازمان یافته با هدف قرار دادن سپاه در دوران پسا آشوب ، جبران کنند .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha