خیّر نیک‌اندیش تهرانی کلنگ احداث پنجمین مدرسه خود را در میاندوآب به زمین زد

مهاباد - ایرنا - «مصطفی روشنایی» خیّر نیک‌اندیش اهل تهران، کلنگ ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه را به عنوان پنجمین مدرسه خود در شهرستان میاندوآب به زمین زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین کلنگ‌زنی این مدرسه روز سه‌شنبه با حضور معاون اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، شماری از مسوولان و خیران نیکوکار میاندوآبی امروز سه‌شنبه در کوی وکیل‌کندی میاندوآب برگزار شد.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز میاندوآب در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این پروژه آموزشی گفت: این مدرسه در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و با مشارکت ۵۰ درصدی خیر مدرسه‌ساز کشوری احداث می‌شود.  

محمد نژادمحمد با بیان اینکه این پنجمین مدرسه‌ای است که خیر تهرانی هزینه بخشی از ساخت آن را تقبل کرده است، افزود: در سال‌های گذشته سه باب مدرسه در خیابان‌های پاسداران و دانش شهر میاندوآب  و یک باب هم در روستای علیبگلو توسط وی احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

خیّر یک‌اندیش تهرانی کلنگ احداث پنجمین مدرسه خود را در میاندوآب به زمین زد

وی ادامه داد: در این شهرستان هم‌اکنون ۱۵ باب مدرسه خیرساز در سطح روستاهای میاندوآب و باروق و شهر میاندوآب با مشارکت خیران در حال ساخت است و عملیات اجرایی ۱۵ باب مدرسه دیگر بزودی آغاز می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز میاندوآب اضافه کرد: امسال همچنین ۱۵ باب مدرسه تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش میاندوآب می‌شود.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش میاندوآب پیشتر گفته بود این شهرستان طی ۲ سال گذشته در امر جذب خیران برای مدرسه‌سازی رتبه نخست استانی را کسب کرد.

در میاندوآب ۳۰ باب مدرسه در قالب ۲۲۰ کلاس درس تخریبی و نیازمند عنایت خیران برای نوسازی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha