۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 2837
کد خبر: 84742064
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هنرمند استهبانی: هنرمندان از ظرفیت های بومی شهرستان ها غفلت نکنند
هنرمندان گروه هنری بچه های بهار استهبان

شیراز- ایرنا- سرپرست گروه هنری بچه های بهار استهبان با بیان اینکه مهمترین ویِژگی یک هنرمند این است که بتواند در مخاطب همزاد پنداری ایجاد کند،گفت: شناخت سلیقه مخاطب رمز موفقیت هربازیگر است.استفاده از ظرفیت های بومی در شهرستان ها موضوعی است که هنرمندان باید بیشتر به آن توجه کنند.

محمد باقر زارع منش روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای نمایش حریم شیطان بر روی صحنه گفت: این اثر با رویکردی آسیب شناسانه و رگه هایی از طنز با همکاری انجمن نمایش استهبان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و بسیج  هنرمندان اکران عمومی یافت و خوشبختانه با استقبال مردمی مناسبی هم مواجه شد.

زارع منش ادامه داد:‌ استفاده از نویسندگان بومی اصلی ترین رویکرد گروه هنری بچه های بهار است و این امر موجب  شده تا بیشتر نمایش های این گروه نگاشته هنرمندان استهبانی باشد.

این هنرمند با سابقه با اظهار اینکه شهرستان استهبان با تاریخ کُهن و سنت های منحصر به فرد بهترین فرصت را در اختیار هر نویسنده ای قرار می دهدٰ، بیان داشت: از هنرمندان جوان می خواهیم از ظرفیت های بومی استفاده کنند.

محمد باقر زارع منش، پویا باختر، مهدی انفرادی، سامان جعفرپور، ابوالفضل عرب زاده، حبیبه آموزگار بازیگران نمایش حریم شیطان بودند و جواد  عاجلی هم نویسنده و کارگردان این اثر بود.

استهبان در فاصله  ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha