۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84652460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هر هفته ۱۷ واحد مسکونی مددجویی در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری، هر هفته به طور متوسط ۱۷ واحد مسکن برای مددجویان این نهاد در استان ساخته و تحویل داده شده است.

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن، در هر هفته به طور متوس ۶۲ واحد مسکونی مددجویی تعمیر کلی شده است.

وی اضافه کرد: طی هفته جاری نیز ۶۳۰ واحد مسکونی با ۹۳۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسیده که خبری خوش برای حل بزرگترین مشکل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: بخش عمده این مساکن شامل حدود ۸۰ درصد در حوزه روستایی ساخته و تحویل شده است.

سهندی بیان کرد: احداث مسکن در تثبیت معیشت و اقتصاد خانواده های مددجویان اهمیت زیادی دارد و در حال حاضر ۹ هزار خانوار نیازمند مسکن در آذربایجان غربی شناسایی شده است.

وی با اشاره به توافق امضا شده با سپاه شهدا، راه و شهرسازی و موسسات خیریه نظیر عترت بوتراب برای حل این مشکل گفت: سه هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در انی قالب ساخته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ۱۹۰ هزار نفر شامل بیش از ۹۰ هزار خانوار در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha