۶ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان اسدآباد به بهره برداری رسید

همدان- ایرنا- مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: همزمان با روزهای باشکوه دهه فجر، ۶ طرح حوزه آب آشامیدنی روستایی این شهرستان با اعتبار ۹۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

«علی اکبر رحمانی» روز پنجشنبه در آیین بهره بردای از این طرح‌ها اظهار داشت: در حوزه آبرسانی طرح های خوبی با اعتبارات مناسب در شهرستان تعریف و اجرایی شد و امسال نیز در حوزه اعتبارات توجه ویژه‌ای به آب روستایی شده است.

وی افزود: امسال حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داشتیم که ۱۴ میلیارد تومان برای اجرای طرح ها تخصیص یافت که امیدواریم بتوانیم با تحرک و پویایی در حوزه آب آشامیدنی روستایی، مشکلات سال‌های گذشته بهبود یابد.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: یکی از مسائلی که در خصوص پدافند غیرعامل باید توجه شود، حفاظت فیزیکی از تاسیسات آب آشامیدنی است و مخازن و چاه‌های آب آشامیدنی به لحاظ طبقه‌بندی حفاظتی، از نقاط حساس و حیاتی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا طرحی با عنوان «مجتمع النجه گنجه» و نیز حفاظت فیزیکی ۶ مخزن و چاه آب آشامیدنی شهرستان اسدآباد در دستور کار قرار گرفت.

رحمانی با اشاره به بهره‌برداری از طرح حفاظت فیزیکی از تاسیسات آب آشامیدنی روستایی شهرستان اسدآباد افزود: فنس کشی و محوطه سازی مخزن آب آشامیدنی روستای النجه به متراژ ۵۵ متر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه فنس‌کشی و محوطه‌سازی مخزن آب آشامیدنی روستای گنجه نیز به متراژ ۵۵ متر و اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان انجام شد، اظهار داشت: فنس‌کشی و محوطه‌سازی مخزن آب آشامیدنی روستای دهنوش به متراژ ۵۰ متر با اعتبار۱۴۰ میلیون تومان به انجام رسید.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد به فنس‌کشی و محوطه سازی چاه آب آشامیدنی روستای دهنوش به متراژ  ۵۷ متر و هزینه‌کرد ۱۵۵ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: فنس‌کشی و محوطه‌سازی چاه آب آشامیدنی روستای چنارسفلی به طول ۶۰ متر با اعتبار ۱۶۵ میلیون تومان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: کار فنس‌کشی و محوطه‌سازی مخزن آب آشامیدنی روستای چنارسفلی به متراژ  ۷۲ متر با ۲۰۰ میلیون  تومان هزینه اجرا شد.

۸۷۰ روستای استان همدان از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره می برند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha