نیکوکاران چهار آپارتمان به کشتی‌گیران شیرازی و مربی آنها اهدا کردند
مراسیم اهدا آپارتمان به کشتی گیران شیرازی

شیراز-ایرنا- رییس هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی فارس گفت:خیرین این استان چهار دستگاه آپارتمان به برادران گرایی، میثم دلخانی کشتی گیران و رحیم گیوی مربی شیرازی تیم ملی اهدا کردند.

حسین غرقی پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در مراسمی که با حضور رییس فدراسیون کشتی و تنی چند از مسئولان استان در زورخانه پهلوان خلیل عقاب برگزار شد از این قهرمانان تقدیر شد.

وی اضافه کرد: سند این آپارتمان ها را ۲ نفر از  خیران  به نام های ابراهیم رحیمی و محسن سرتیپی به محمدرضا و محمد علی گرایی، رحیم گیوی اهدا کردند و مقرر شد سند آپارتمان میثم دلخانی قهرمان کشتی جهان نیز به زودی در اختیار او قرار گیرد.

حق زنگ و شال پهلوانی  

غرقی افزود: همچنین هیات پهلوانی و زورخانه ای فارس شال پهلوانی و حق زنگ زورخانه را به محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان داد.

رییس هیات ورزش زورخانه ای فارس خطاب به رییس فدراسیون کشتی گفت: شهرستان جویبار پایتخت کشتی آزاد اعلام شده، استان فارس هم به عنوان پایتخت کشتی فرنگی ایران مورد حمایت فدراسیون قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد دیگر خیران استان فارس قدر دیگر قهرمانان را بدانند و به پاس افتخار آفرینی در عرصه های جهانی و المپیک آنها هم در این امر خیر مشارکت کنند.

تقدیر رییس فدراسیون  

همچنین رییس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت:  این کار ارزشمند موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در بین کشتی گیران  می شود.

علیرضا دبیر ادامه داد: برای نخسیتن بار است که این اتفاق بزرگ در کشتی کشور صورت می گیرد که جای تقدیر دارد.

در این مراسم  همچنین تعدادی از ورزشکاران هیات زورخانه ای فارس حرکات نمایشی اجرا کردند.

همچنین ساسان خوبیاری یکی از پیشکسوتان کشتی فارس به هر کدام از کشتی گیران سه سکه بهار آزادی اهدا کرد.

محمدرضا گرایی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و مسابقات جهانی کشتی که در نروژ بر گزار شد مدال طلا گرفت، میثم دلخانی در مسابقات جهانی مدال طلا را به خود اختصاص داد و محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی نروژ مدال برنز گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha