ارسال سوخت مورد نیاز به مناطق زلزله زده هرمزگان با اولویت ادامه دارد

بندرعباس- ایرنا- مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان در خصوص گزارش آخرین وضعیت سوخت‌رسانی به مناطق زلزله گفت: ارسال سوخت مورد نیاز به مناطق زلزله زده استان با اولویت ادامه دارد.

فضل الله اکبری روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: از روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه  تاکنون سوخت نفت ‌گاز پنج نانوایی رضوان، سه نانوایی فین و یک نانوایی گهره تامین شده است.
وی بیان داشت: همچنین به میزان کافی نفت سفید به تعاونی های روستایی  سیاهو، فین و رضوان ارسال شده تا این تعاونی ها با نظر و تشخیص دهیاران و فرمانداران   اقدام به رفع نیازهای فوری و ضروری زلزله زدگان نمایند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان اظهارداشت: ۲ محموله ویژه درحال اعزام به گیشان غربی گهره و ذرتو است.
 رییس ناحیه مرکزی همراه نفتکش برای مدیریت توزیع مناطق مورد نیاز حضور دارد و  مدیر منطقه هرمزگان به همراه معاون فنی و عملیاتی و تیمی از کارشناسان در منطقه زلزله زده حضور دارند و از نزدیک و بطور میدانی بر روند توزیع و شناسایی نیازها نظارت دارند.
زمین لرزه ۶.۴ ریشتری حدود ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ بخش فین هرمزگان را به لرزه درآورد، این لرزه پس لرزه‌های متعددی به دنبال داشت.
شدت این زمین لرزه به حدی بود که در سایر استان‌های همجوار از جمله فارس و کرمان نیز احساس شد.بیشتر منازل بخش فین بر اثر این زمین لرزه بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha