۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84535453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشتِ بی‌شگون؛ راه «رونالدو» و یونایتد جدا می‌شود؟

تهران- ایرنا- «کریستیانو رونالدو» ۱۲ سال پس از ترک اولدترافورد، تابستان سال جاری بازگشتی افسانه‌ای به منچستریونایتد داشت اما این اتحاد دوباره‌ای که مدت‌ها چشم‌انتظاران زیادی داشت، شاید آنقدری که هواداران شیاطین سرخ انتظار دارند، طول نکشد.

به گزارش ایرنا، باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر در بحران قرار دارد و نمایش‌های ضعیف و نتایج ناامیدکننده که تقریبا آنان را از کورس رقابت برای فتح لیگ برتر انگلیس خارجی خارج و مرد پرتغالی را نگران کرده است. ناکامی در قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ جزیره و در نتیجه از دادن لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به احتمال زیاد رونالدو را به سمت کوچ از منچستر و انتقالی دیگر سوق خواهد داد.

براساس گزارش نشریه اکسپرس، در صورتی که سرنوشت و شرایط یونایتد تغییری نکند، این احتمال وجود دارد که رونالدو در تابستان سال آینده مجبور به ترک اولدترافورد شود.

مهاجم پرتغالی یونایتد چه در عرصه تیمی و چه در حوزه انفرادی عطش سیری‌ناپذیری برای فتح جام داشته و به‌هیچ عنوان علاقه‌ای به ماندن در باشگاهی ندارد که انتظارات و قابلیت‌های آن با سطح او یکسان نیست.

رونالدو در گفت‌وگویی جدید به وضوح اعلام کرد که صرفا به‌خاطر سپری کردن سال‌های پایانی فوتبال‌ حرفه‌ایش به منچستر و لیگ جزیره نیامده است.

وی به محض انتقال به یونایتد در تابستان نیز، در گفت‌وگو با اسکای اسپورتس گفت: من حسی را که در آن لحظه داشتم، به زبان آوردم و آن هم این است که اینجا آمده‌ام تا برنده باشم. منچستریونایتد نمادی از برنده بودن و جام بردن است و برای تعطیلات به اینجا نیامده‌ام. به آنها گفتم که پتانسیل بالایی در تیم می‌بینم. بازیکنان بسیار جوانی در تیم وجود دارد و اینجا هستم تا جام ببرم و به آنها کمک کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha