۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84533739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چیزی شیرین‌تر از اشکِ شوق نیست؛ کمتر از بهترین‌های بوکس دنیا نیستیم

تهران- ایرنا- بوکسور تاریخ‌ساز ایران با بیان اینکه هیچ چیز شیرین‌تر از اشک شوق نیست، گفت: کمتر از بهترین‌های بوکس دنیا نیستیم و این مساله را در پیکارهای جهانی صربستان ثابت کردیم.

«دانیال شه‌بخش» در مسابقات جهانی صربستان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی تاریخ‌ساز شد اما مصدومیت شدید اجازه نداد وی در مبارزه نیمه‌نهایی رینگ رفته و با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد. این نخستین مدال بوکس ایران در ادوار مختلف مسابقات قهرمانی جهان بود.

شه‌بخش پس از بازگشت به کشورمان در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: ابتدا باید از دوستانی که برای استقبال به فرودگاه امام خمینی(ره) آمده بودند قدردانی کنم.

بوکسور اهل سیستان و بلوچستان، گفت: بسیار خوشحالم که موجب شادی مردم کشور و استانم شدم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و بوکس ایران در رویدادهای مختلف به حقش دست یابد.

وی افزود: برای کسب این مدال خیلی تلاش کردم. پس از کسب مدال نقره قهرمانی آسیا، نتوانستم در المپیک توکیو به خواسته‌ام برسم اما با راهنمایی‌های سرمربی تیم ملی، با انگیزه بالا درپی رسیدن به مدال جهانی صربستان رسیدم که خوشبختانه این مهم عملی شد.

شه‌بخش ادامه داد: در این چند سال ثابت شد که بوکسورهای ایران چیزی از حریفان کم ندارند. آنها مسابقات متعددی می‌روند و اردوی مشترک فراوانی دارند که ما این شرایط را نداریم اما از نظر فنی همسطح بهترین‌ها هستیم.

چیزی شیرین‌تر از اشکِ شوق نیست؛ کمتر از بهترین‌های بوکس دنیا نیستیم

بوکسور جوان کشورمان در خصوص ناداوری‌های رخ داده در این رویداد، گفت: فکر می‌کنم در مبارزه میثم قشلاقی با حریفی از بلاروس، همگان شاهد ناداوری بودند. واقعا کادرفنی روی قشلاقی حساب ویژه‌ای باز کرده بود و او شایسته رسیدن به مدال بود.

این بوکسور صاحب سبک ادامه داد: از حالا به بازی‌های آسیایی هانگژو فکر می‌کنم. موفقیت در این مسابقات می‌تواند مسیری برای رسیدن به مدال المپیک است. باور کنید بوکس ایران می‌تواند در المپیک هم روی سکو رفته و مدال‌آوری کند.

شه‌بخش در خصوص مصدومیتش گفت: برای حضور در دیدار نیمه‌نهایی و رسیدن به فینال انگیزه زیادی داشتم اما میزان آسیب دیدگی‌ام بسیار زیاد بود و پزشکان اعلام کردند عصب چشمم در خطر است و نباید بازی کنم.

وی در پایان گفت: علیرضا استکی سرمربی تیم ملی زحمات زیادی برای موفقیت تیم محتمل شد و با همه ملی‌پوشان رابطه دوستانه‌ای داشت. امیدوارم این روند خوب تحت هدایت وی ادامه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha